06 فروردين 1397 - 10:31

توزیع نقشه های گردشگری در ورودی‌های شهر قزوین از سوی بانک شهر

رئیس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر با اشاره به خدمات ویژه این بانک در ایام تعطیلات نوروزی، از توزیع نقشه های گردشگری در ورودی‌های شهر قزوین خبر داد.
کد خبر : ۸۳۸۸۰
بانک شهر

به گزارش ایبِنا و به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی، رییس سرپرستی منطقه ٧ بانک شهر با بیان اینکه این بانک با تاسی از وظایف ذاتی و مشتری مدارانه خود همزمان با ایام تعطیلات نوروز  در ۱۰ شعبه ، ۲ باجه و ٦٠ پیشخوان شهرنت در این سرپرستی به خدمت به شهروندان می پردازد، گفت: در استان های گیلان، قزوین، زنجان،کردستان،همدان،کرمانشاه و ایلام با تمام امکانات در خدمت هموطنان هستیم.


سعید نوری با تاکید بر اینکه تمامی شعب کشیک ، باجه ها، پیشخوان های شهرنت و دستگاه های خودپرداز زیر نظر این سرپرستی به  اسکناس های نو مجهز شده اند، تصریح کرد: صدور کارت هدیه با متن و طرح دلخواه مشتریان ,دریافت وجوه نقد ،واریز وجه به حساب از طریق دستگاه های خود دریافت پول، از مهم ترین خدماتی است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.


وی افزود : ٢٠ هزار نقشه در ۷۵ مرکز اطلاعات گردشگری وامکان تاریخی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و بانک شهر در ورودی های شهر قزوین درایام تعطیلات نوروز ، از سوی این بانک به مسافران نوروزی ارائه می شود.


برچسب ها: بانک شهر نقشه راه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر