07 فروردين 1397 - 10:33

اقدامات نوروزی بانک شهر/ ارایه خدمات به گردشگران

نوروز اگرچه تعطیل است اما نظام بانکی در این روزها نه تنها تعطیل نیست، بلکه خدمات‌رسانی مناسب این بخش، آزمونی برای سنجش میزان کارآمدی بانک‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر : ۸۳۸۸۸
بانک شهر

به گزارش ایبِنا، در ارزیابی عملکرد بانک شهر در تعطیلات نوروز، کماکان توجه ویژه به بانکداری الکترونیک، عنصری پُررنگ و چشمگیر است. از سوی دیگر آنچه در فعالیت‌های نوروزی بانک شهر در نوروز ۹۷ به چشم می‌آید پیوند خدمات بانکی با مقوله گردشگری است. گردشگری و بانکداری هر دو از بخش‌های خدماتی نظام اقتصادی هستند و نزدیکی و پیوند بیش از پیش این دو بخش به هم‌افزایی و ارتقا هر دو بخش یاری می‌رساند. از اینرو توجه ویژه بانک شهر به ارائه خدمات نوروزی در پیوند با نیازهای گردشگران را می‌توان از نکات مثبت این بانک دانست.


یکی از بخش‌هایی که کارآمدی و کیفیت خدمات‌رسانی آن در روزهای نوروز، مهم تلقی می‌شود خدمات نظام بانکی است. کیفیت خدمت‌رسانی نظام بانکی در ایام نوروز در رونق سایر بخش‌ها و از جمله رشد گردشگری نیز بسیار موثر است چرا که در غیاب خدمات موثر بانکی چه به ایرانیان و چه به گردشگران خارجی، عملا بخش گردشگری با کُندی و دشواری مواجه می‌شود.


از سوی دیگر کاهش کیفیت و کمیت خدمات بانکی در روزهای نوروز، کسب و کارهای خُرد و بخش واقعی اقتصاد را نیز با اختلال مواجه می‌کند. این امر می‌تواند به جای آن که نوروز را در ذهن شهروندان و فعالان خُرد و کلان اقتصادی به امری خوشایند تبدیل کند، احساسی ناخوشایند را برانگیزد.


اقدامات صورت گرفته بانک شهر در چند سال گذشته مانند خدمات نوآورانه، راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت، تبلیغات مناسب و هوشمندانه، تسریع در ارائه خدمات بانکی به شهروندان یکی از مواردی است که در افزایش اعتماد عمومی به این بانک موثر بوده است. توجه به بانکداری الکترونیک در ایام نوروز نیز کماکان مورد توجه بانک شهر بوده است؛ امری که در پیام نوروزی مدیرعامل بانک شهر هم مشاهده شد.


وی در پیام نوروزی خود، ضمن تبریک سال نو به تمامی هموطنان کشورمان، به موفقیت‌های سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: کسب جایگاه نخست در شبکه های اجتماعی در کل نظام بانکی، برگزیده شدن به عنوان محبوب‌ترین بانک خصوصی کشور و همچنین رتبه دوم محبوب‌ترین بانک نظام بانکداری، از موفقیت‌های کسب شده است.


پورزرندی با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی سرمایه بانک شهر است، افزود: ارائه خدمات شبانه روزی در شهرنت ها در ایام تعطیلات نوروز همانند سال‌های گذشته و حمایت از عمران و آبادی کلانشهرها به ویژه در حوزه مترو و اتوبوسرانی از اقدامات در دست اجرای سال جاری است.


وی ابراز امیدواری کرد تا این بانک با حمایت شهروندان، امسال در توسعه بانکداری الکترونیک و حفظ و ارتقای جایگاه و افزایش اعتماد عمومی موفق عمل کند.


صدور آنی کارت هدیه با طرح و رنگ دلخواه/ بانک شهر رکوددار شد


از آنجا که عیدی دادن و هدیه نوروزی یکی از دغدغه‌های جدی ایرانیان در ایام نوروز است بانک شهر در این بخش با سرعت بخشی به صدور کارت هدیه، علاقه و توجه‌اش به بانکداری الکترونیک را بار دیگر عیان ساخت.


قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر با اشاره به ارایه خدمات برتر بانکی به شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات سال جدید، گفت: استقبال بسیار گسترده هموطنان از کارت های هدیه بانک شهر موجب شده که این بانک رکورددار صدور کارت هدیه در تعطیلات هفته ابتدایی نوروز باشد.


سید مرتضی صالحی با بیان این مطلب، اظهارداشت: صدور آنی کارت هدیه در پیشخوان شهرنت بانک شهر که امکان استفاده از متن و طرح دلخواه را به شهروندان نیز می دهد، هم اکنون مورد استقبال تمامی مشتریان شبکه بانکی کشور قرار گرفته است.


وی  با اشاره به استقبال مشتریان از توسعه بانکداری الکترونیک ازطریق شهرنت‌های بانک شهر آن هم در زمانی که شعب شبکه بانکی در تعطیلی هستند، گفت: توسعه خدمات بانکی از طریق پیشخوان‌های شهرنت به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.


توجه ویژه به گردشگری در ایام نوروز


گردشگری مهم‌ترین موضوع ایام نوروز است و خدمات بانکی زمانی می‌تواند موثر باشد که در روزهای نوروز در پیوند با بخش گردشگری تعریف شود. به نظر می‌رسد این بخش نیز مورد توجه ویژه در سیاست گذاری‌های بانک شهر بوده و بخش عمده‌ای از برنامه‌های اعلامی این بانک در نوروز به ارائه خدمات به گردشگران اختصاص یافته است.


رییس سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر با تشریح برنامه‌های این سرپرستی برای خدمات‌رسانی به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: برترین خدمات بانکی به مسافران شهرهای گردشگر پذیر شهرهای شمالی کشور ارائه می‌شود.


وی با اشاره به اجرای طرح خدمات شبانه روزی بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز تصریح کرد: این طرح در شهرستان کرج، محمدشهر، مشکین دشت، هشتگرد و نظرآباد در تمام ساعات شبانه روز اجرا و پیشخوان‌های شهرنت مستقر در این شهرها، آماده پذیرائی از شهروندان و خیل مسافران نوروزی هستند.


بانک شهر میزبان مسافران نوروزی در بارگاه کریمه اهل بیت


معاون سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر ضمن تشریح  برنامه‌های این بانک برای خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: این بانک همانند سال‌های گذشته، با ارائه خدمات بانکی بدون تعطیلی و بدون توقف در  شعب منتخب به میزبانی مسافران نوروزی در بارگاه کریمه اهل بیت می‌پردازد.


معاون سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر با اشاره به اجرای طرح خدمات شبانه روزی بانک شهر در ایام تعطیلات در سرپرستی منطقه ۶ تصریح کرد: به واسطه پیشخوان های شهرنت، خدمات دهی گسترده به شهروندان در شهرهای قم، اراک، سمنان، دامغان، خرم آباد و بروجرد در تمام ساعات شبانه روز درحال ارایه است.


رییس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر با اشاره به خدمات ویژه این بانک در ایام تعطیلات نوروزی، از توزیع نقشه های گردشگری در ورودی‌های شهر قزوین خبر داد. وی با بیان اینکه این بانک با تاسی از وظایف ذاتی و مشتری مدارانه خود همزمان با ایام تعطیلات نوروز در ۱۰ شعبه، ۲ باجه و ٦٠ پیشخوان شهرنت در این سرپرستی به خدمت به شهروندان می پردازد، گفت: در استان های گیلان، قزوین، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه و ایلام با تمام امکانات در خدمت هموطنان هستیم.


سعید نوری با تاکید بر اینکه تمامی شعب کشیک، باجه ها، پیشخوان های شهرنت و دستگاه های خودپرداز زیر نظر این سرپرستی به اسکناس های نو مجهز شده اند، تصریح کرد: صدور کارت هدیه با متن و طرح دلخواه مشتریان، دریافت وجوه نقد، واریز وجه به حساب از طریق دستگاه های خود دریافت پول، از مهم ترین خدماتی است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.


وی افزود: ٢٠ هزار نقشه در ۷۵ مرکز اطلاعات گردشگری وامکان تاریخی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و بانک شهر در ورودی‌های شهر قزوین درایام تعطیلات نوروز، از سوی این بانک به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر