07 فروردين 1397 - 10:56

ورود ۴۳۴ هزار و ۹۶۵ مسافر از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین به قشم

رییس کمیته آمار ستاد سفرهای قشم اعلام کرد: ۴۳۴ هزار و ۹۶۵ مسافر از ۲۵ اسفند ۹۶ تا پنجمین روز از فروردین ماه ۹۷ به جزیره قشم وارد شدند.
کد خبر : ۸۳۸۹۲
قشم

به گزارش ایبِنا، سعید بنی عامریان اعلام کرد: در پنجمین روز از فروردین ماه ۱۳۹۷ تعداد ۱۰ هزار و ۹۵۲ دستگاه خودرو از طریق اسکله پهل وارد بندر لافت در جزیره قشم شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد رشد نشان داده است.


وی افزود: ۵۶ هزار و ۸۱۱ گردشگر از طریق اسکله های مسافری در این تاریخ  وارد جزیره قشم شدند که این رقم بیانگر ۵۶ درصد رشد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است. به گفته رییس کمیته آمار ستاد سفرهای قشم، یک هزار و ۶۹۷ مسافر نیز از مسیر آسمان وارد فرودگاه بین المللی قشم شدند که نسبت به پنجمین روز از فروردین ماه سال گذشته،   با ۱۵درصد رشد همراه بوده است.


بنی عامریان با اعلام اینکه در پنجمین روز فروردین ۹۷ تعداد ۵۸ هزار و ۵۰۸ مسافر از مسیرهای زمینی، دریایی و هوایی وارد جزیره قشم شده اند، افزود: این میزان ورود مسافر از مبادی ورودی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش داشته است.


وی همچنین به افزایش ۷ درصدی تعداد شب های اقامت در جزیره، از اسفند ۹۶ تا پنجم فروردین ۹۷ خبر داد و افزود: طی این مدت تعداد ۷۲۸ هزار و ۳۲۱ گردشگر، قشم را برای اقامت برگزیده اند.


بنی عامریان با اشاره به آمار ورود ۴۳۴ هزار و ۹۶۵ مسافر از ۲۵ اسفند ۹۶ تا پایان پنجمین روز از فروردین ماه ۹۷ به جزیره قشم، گفت: رشد ۱۹ درصدی تعداد مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیانگر استقبال هموطنان مان برای سفر به جزیره قشم و بازدید از جاذبه های فراوان گردشگری این منطقه است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها