18 فروردين 1397 - 08:55
رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران:

استقبال شهروندان از خدمات الکترونیک بانک شهر

رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تاسیس بانک شهر مهمترین اتفاق بانکداری بود گفت:این بانک نقش مهمی در توسعه پروژه های شهری وحمایت شهروندان داشته و عملکرد آن شایسته قدردانی است.
کد خبر : ۸۴۱۲۸
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مجید فراهانی با اشاره به گسترش فعالیت‌ها و خدمات رسانی الکترونیک این بانک افزود: بانک شهر، چتر حمایتی خود را در سراسر شهرها و به ویژه کلان شهرها گسترانده است.


وی با اشاره به اینکه امروز بانک شهر جزو محبوب ترین بانک ها در میان شهروندان است، تصریح کرد: در تمامی کشورهای پیشرفته بانک‌های تخصصی در حوزه شهری، به صورت تمام قد از مدیریت شهرها حمایت می‌کنند.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: بانک شهر بزرگ‌ترین پشتیبان شهرداری‌هاست و توسعه خطوط مترو در کلانشهرها تنها با حمایت بی وقفه این بانک میسر شده است.


فراهانی با تاکید بر اینکه بانک شهر همواره درتامین اعتبار پروژه‌های مختلف عمرانی ، فرهنگی و طرح‌های زیر ساختی پیشقدم بوده است،گفت:یکی از دلایل توسعه بدون وقفه خطوط مترو در کلان شهرها، تامین مالی منظم از سوی این بانک در این پروژه مهم بوده است.


به گفته عضو شورای شهر  تهران، ری و تجریش ، بانک شهر درحال حاضر خدمات بانکی در سطح بین اللملی به شهروندان ارایه می دهد که موجب رضایت شهروندان از این بانک شده است.


برچسب ها: بانک شهر خدمات
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر