18 فروردين 1397 - 13:58
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:

زیرساخت کشور با حمله سایبری هیچ آسیبی ندیده است

شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زیرساخت کشور با حمله سایبری به شبکه و زیرساخت‌های ارتباطی هیچ آسیبی ندیده است.
کد خبر : ۸۴۱۶۶
شرکت ارتباطات و زیرساخت

به گزارش ایبِنا، شرکت ارتباطات زیر ساخت متعلق به مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص حمله سایبری به شبکه و زیرساخت‌های اعلام کرد که  زیرساخت کشور هیچ آسیبی ندیده است.


اطلاعیه شرکت ارتباطات زیر ساخت به شرح زیر است:


در پی وقوع حملات سایبری جهانی، شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با توجه به تمهیدات از قبل پیش بینی شده هیچ گونه آسیبی ندیده  و اختلالی در زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی این شرکت مشاهده نشده است. پس از دریافت گزارش‌های مبنی بر وقوع حملات سایبری به مراکز داده‌های جهانی با توجه به آمادگی این شرکت در مقابله با حملات سایبری تمامی زیرساخت‌های  شبکه‌های ارتباطی این شرکت پایدار و مصون از حملات ماند و این شرکت در همکاری تنگاتنگ با مرکز ماهر تمهیداتی برای کاهش مشکل در لایه‌های دیگر شبکه را پیاده سازی کرد.


در پی بروز اختلالات سراسری در سرویس‌های اینترنت و مراکز داده‌های جهانی در هفدهم فروردین ماه سال جاری با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این حملات بیشتر در بخش تجهیزات روتر و سوئیچ‌های متعدد شرکت سیسکو بوده است که به دلیل ضعف امنیتی، به هکرها اجازه داده است تا به زیرساخت‌های ارتباطی بسیاری از کشورها حمله شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر