18 فروردين 1397 - 15:31

اختصاص منابع بانک انصار به حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل بانک انصار در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان این بانک گفت: منابع عمده بانک انصار طی سالیان اخیر به حمایت از تولید کالای ایرانی اختصاص یافته است.
کد خبر : ۸۴۱۷۵
دیدارنوروزی مدیرعامل بانک انصار

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره‌ کل روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک انصار، آیت ابراهیمی در دیدار نوروزی با مدیران وکارکنان این بانک، با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان "سال حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام‌ معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) گفت: به منظور اجرای رهنمودهای معظم له نسبت به تحقق اقتصادمقاومتی که در شعار چند سال اخیر مورد تاکید واقع شده است، عمده منابع بانک انصار در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است و خدا را شاکر هستیم که توانسته ایم دراین عرصه پیشتاز و طلایه دار باشیم.


با تبیین طرح‌های اقتصاد مقاومتی بانک انصار و سیاست کلی در تخصیص بیشترین تسهیلات پرداختی  این بانک به شرکت‌های تولید کننده مایحتاج اساسی مردم و کالای باکیفیت ایرانی تصریح کرد: درحالی که تأمین کننده مالی اقتصاد کشور بانک ها هستند، پیشبرد اهداف اقتصادمقاومتی با اصلاح شبکه بانکی و هماهنگی سیاست های مالی وپولی کشور میسر می شود.


رییس شورای عالی راهبری اقتصادمقاومتی بانک انصار با ارایه تحلیلی از وضعیت اقتصادی کشور، ابراز امیدواری کرد با بسیج همه نهادها وسازمان‌های اقتصادی کشور و استمرار هماهنگی سیاست‌های مالی و پولی، شاهد تحولات مطلوب اقتصادی متناسب با ظرفیت‌ها، نیازها و شأن ملت سرافراز ایران‌اسلامی مبتنی بر افزایش اشتغال، رشدتولید و ارتقای کیفی کالاهای ایرانی وتحقق اهداف اقتصادمقاومتی باشیم.


ابراهیمی در راستای آسیب شناسی وضعیت موجود اقتصادی کشور، ضمن مقایسه نرخ رشد حوزه‌های ارز، سکه، بورس، مسکن و بانک گفت: تحول اساسی اقتصاد ایران در راستای شکل‌گیری اقتصادمقاومتی مستلزم تحریک سمت تقاضا، توسعه اشتغال، رشد متوازن در همه حوزه‌های اقتصادی و تجاری و توسعه حرفه‌ای بانک‌ها است.


وی با هشدار نسبت به بروز ناهماهنگی میان سیاست های پولی ومالی، عدم رعایت نرخ سود سپرده ها از سوی برخی از بانک ها، افزایش قیمت تمام شده پول، عدم برخورداری از مزیت رقابتی در تولید کالاها وخدمات ساخت داخل، ترازمنفی بازرگانی بدون نفت کشور و بالابودن هزینه بانکها گفت: بانک انصار به اتکای ظرفیت های کارشناسی، معنوی و مجاهدت منابع انسانی در شاخص های نرخ رشد، شفافیت اطلاعات و سود در هر سهم همچنان از جایگاه مطلوبی در شبکه بانکی کشور برخوردار است و توکل به خدای متعال را عامل موفقیت خود درعرصه های مختلف می داند.


گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات حاکی از آن است که در ابتدای مراسم نوروزی بانک انصار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی شاهرودی رییس دفتر امور فقهی بانک انصار نیز در سخنان کوتاهی، ضمن اشاره به تقارن فروردین(بهار طبیعت) با ماه شریف رجب (بهار عبادت)، این ماه را ماهی دانست که در آن نسبت به استغفار، دعا، زیارت، صدقه و روزه توصیه بسیار شده است.


وی افزود: ماه رجب دروازه ورود به ماه رمضان و ماهی است که زیارت ائمه اطهار(علیه السلام)   و به ویژه حضرت امام رضا(علیه السلام) در آن ثوابی غیرقابل شمارش دارد.            


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر