20 فروردين 1397 - 10:43

معرفی برندگان جشنواره دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک سرمایه

مراسم قرعه کشی دومین مرحله جشنواره «۲۴ عیار» شرکت تجارت الکترونیک سرمایه، وابسته به بانک سرمایه برگزار شد و ۲۴ برنده این مرحله از جشنواره معرفی شدند.
کد خبر : ۸۴۲۵۴
جشنواره دستگاه های کارتخوان بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، قرعه کشی مرحله دوم جشنواره «۲۴ عیار» شرکت تجارت الکترونیک سرمایه، وابسته به بانک سرمایه برگزار شد و ۲۴ برنده خوش شانس این مرحله از جشنواره معرفی شدند.


این گزارش می افزاید، در این دوره از جشنواره که به منظور ارج نهادن به پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک سرمایه برگزار شده است، ۲۴ نیم سکه بهار آزادی به ۲۴ برنده خوش شانس تعلق گرفت که اسامی برندگان به شرح جدول زیر می باشد:




















































































ردیف



نام و نام خانوادگی



ردیف



نام و نام خانوادگی



1



مرتضی دهقانی جان آبادی



13



محمدابراهیم بداغ ابادی



2



علی جمشیدپور



14



علیرضا صدری توحیدخانه



3



آرش کبیری علیزاده



15



علی لطفی



4



حسین شیخی



16



رحیم میرزاده



5



سیدحسن میرهادی



17



سیامک حقیری



6



مجتبی میری



18



سینا میاردانلو



7



احمد زلفی



19



میلاد گودرزی



8



بهروز جهانگیری اقدم



20



علی رضا صبوری



9



سعید سبزعلی زاده



21



سهیلا شمس فلاورجانی



10



حسین جامع



22



مریم خدادادی پور



11



امیر نصیر



23



حمیدرضا ناظری



12



ابوالقاسم مصفایی



24



حسین احمدی





ضمن تبریک به تمامی برندگان دومین مرحله قرعه کشی جشنواره ۲۴ عیار، به اطلاع می‌رساند با تمامی این عزیزان در خصوص نحوه دریافت جوایز در روزهای آتی تماس گرفته خواهد شد.


شایان ذکر است شرکت تجارت الکترونیک سرمایه همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره کارت‌خوان ۲۴ عیار»، از تاریخ ۹۶/۱۱/۱۲ الی ۱۲/۰۱/۹۷ در دو دوره (دوره اول از ۱۲ بهمن ۹۶ تا ۱۱ اسفند ۹۶ و دوره دوم ۱۲ اسفند ۹۶ تا تاریخ ۱۲ فروردین ۹۷) برگزار کرده است و در هر دوره به ۲۴ برنده خوش شانس ۲۴ نیم سکه بهار آزادی تقدیم می گردد. گفتنی است جایزه نهایی این جشنواره یک دستگاه خودرو ساندرو STEPWAY می باشد که زمان قرعه کشی آن از طریق وب سایت شرکت تجارت الکترونیک سرمایه و بانک سرمایه به اطلاع خواهد رسید.


هم‌میهنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت تجارت الکترونیک سرمایه به شماره ۸۴۲۳۵۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت شرکت به آدرس http://www.tes.ir مراجعه نمایند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر