20 فروردين 1397 - 11:37
آمار سال ۹۶ بازار سهام مشخص کرد :

بازگشایی و توقف ۱۶۷۹ نماد در بورس

آمارهای بورس نشان می دهد که تعداد ۱۶۷۹ نماد در سالی ۹۶ در فرایند توقف و بازگشایی قرار داشته اند.
کد خبر : ۸۴۲۷۳
بورس

به گزارش ایبِنا، در سال گذشته تعداد ۸۹۱ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۸۰۶ نماد متوقف شده که این آمار در سال ۹۵ به ترتیب ۹۸۶ و ۹۳۴ نماد بوده است و نشان از کاهش رفت و آمدهای بورس در سال ۹۶ دارد.


بر اساس این گزارش، در اسفندماه پارسال، تعداد ۸۶ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۷۴ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۳۲ و ۷۵ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۸ نماد در بازار اول بورس باز و ۹ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۹۲ و ۷ نماد بوده است.


افزون بر این، در بهمن ماه سال گذشته نیز، تعداد ۸۸ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۹۱ و ۸۲ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۲ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۹۰ و ۸ نماد بوده است.


همچنین در نخستین ماه زمستان، تعداد ۶۵ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۷۳ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۱ و ۷۰ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۶ نماد بوده است.


از سویی دیگر، در آخرین ماه پاییز سال ۹۶ هم تعداد ۴۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۸ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۴۹ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۸ نماد بوده است.


همچنین در آبان ماه گذشته تعداد ۷۷ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۹ و ۸۶ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۴ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۰ و ۱۸ نماد بوده است.


در همین حال، در نخستین ماه پاییز پارسال نیز، تعداد ۵۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۰ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳۵ و ۴۶ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۱ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۷ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۹ و ۳۰ نماد بوده است.


همچنین در آخرین ماه تابستان ۹۶، تعداد ۵۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۵۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۲ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۶ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۳ و ۱۶ نماد بوده است.


بر اساس این گزارش،‌در مردادماه پارسال، تعداد ۱۱۲ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۱۹ و ۵۸ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۳ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۵ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۷۶ و ۲۱ نماد بوده است.


لازم به ذکر است، در تیرماه نیز ۹۵ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۵۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۰۸ و ۱۶۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۷۶ نماد در بازار اول بورس باز و ۵۲ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۳۵ و ۶۲ نماد بوده است.


همچنین در خردادماه تعداد ۱۲۴ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۰۹  نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۲۷ و ۱۲۱ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۲ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۶ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۷ و ۲۹ نماد بوده است.


از سویی دیگر، در اردیبهشت ماه سالی که گذشت ۷۲ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۸۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۸۴ و ۸۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۸ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۰ نماد در این بازار بسته بوده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۴ و ۳۳ نماد بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها