21 فروردين 1397 - 16:36

پرداخت الکترونیک وارد ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز شد

مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا از عقد قرارداد با شهرداری شهر اهواز جهت تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر خبر داد.
کد خبر : ۸۴۳۶۰
مرتضی حسینی

مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا در سال ۱۳۹۶ پروژه کارت شهروندی و هوشمند سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را در چند استان با موفقیت پیاده‌سازی کرد و امسال نیز پروژه بزرگی را در اهواز راه‌اندازی خواهد کرد.


به گفته وی در فاز اول این پروژه تمامی اتوبوس‌های شهری و تعدادی از تاکسی‌های اهواز فعال می‌شوند و کارت شهروندی اهواز نیز در این فاز قابل بهره‌برداری خواهد بود.


وی یادآور شد: حرکت به‌سوی شهرهای هوشمند و کیف پول الکترونیک از یکی از اولویت‌ها برای پیشبرد خدمات پرداخت الکترونیک است که با توجه به حجم عظیم تراکنش‌های خرد در شبکه بانکی کشور و هزینه‌هایی که این تراکنش‌ها برای سیستم بانکی در بردارند حرکت به سمت فناوری‌های جدید و ابزار و نرم‌افزارهایی که به کاهش حجم تراکنش‌های آنلاین کمک کنند جزو برنامه‌های آتی این شرکت است.


حسینی افزود: روش‌های نوین باید برای استفاده عموم ساده باشد و امور پرداختی آن‌ها را تسهیل کند.


مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا همچنین از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال جدید خبر داد و تأکید کرد که تمام پروژه‌های پرداخت الکترونیک و هوشمند سازی حمل‌ونقل عمومی بر پایه دانش فنی و حمایت شرکت اینفوتک صورت پذیرفته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها