22 فروردين 1397 - 15:21

عقب نشینی قیمت سکه آتی به زیر ۲ میلیون تومان

در پایان معاملات سکه آتی در روز گذشته قیمت هر سکه تحویل در دی‌ماه بیش از دو میلیون و ۲۶ هزار تومان رسیده بود در حال حاضر قیمت آن حدود یک میلیون و ۹۷۶ هزار تومان است.
کد خبر : ۸۴۴۱۵
سکه بهار آزادی

به گزارش ایبِنا، در روز بیستم فروردین‌ماه سال جاری معاملات آتی سکه طلا به علت آنچه که ابهام شدید در قیمت سکه در بازار آزاد بیان شد متوقف شد، اما با سخنان معاون اول رئیس جمهوری در شب بیستم فروردین‌ ماه مبنی بر این ‌که قیمت دلار از آن تاریخ تک نرخی است و هیچ‌ کس نمی تواند با قیمتی غیر از ۴۲۰۰ تومان دلار دادوستد کند، معاملات آتی سکه نیز از بیست ‌و یکم دوباره آغاز شد.


بر این اساس، قیمت تسویه روزانه سکه تمام در پایان معاملات آتی سکه در روز گذشته در سررسید دی ‌ماه ۱۳۹۷ به بیش از دو میلیون و ۲۶ هزار تومان رسید، اما امروز و تا لحظه انتشار این خبر قیمت تقاضا برای سکه طلا تحویل دی‌ماه سال ۱۳۹۷ یک میلیون و ۹۷۵ هزار تومان و قیمت عرضه آن یک میلیون و ۹۷۶ هزار تومان است.


همچنین قیمت تسویه روزانه قرارداد آتی سکه طلا تحویل اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ در روز گذشته به حدود یک میلیون و ۸۵۷ هزار تومان رسید.


گفتنی است در حال حاضر و در لحظه انتشار این خبر قیمت تقاضا برای سکه تحویل اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ یک میلیون و ۷۹۲ هزار تومان و قیمت عرضه یک میلیون و ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر