25 فروردين 1397 - 13:07

درآمد ماهانه رییس جمهور روسیه ۲۴ هزار دلار اعلام شد

وب سایت رسمی کرملین درآمد مقامات دولتی روسیه را اعلام کرد و درآمد ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۱۷ میلادی را ماهانه ۲۴ هزار دلار اعلام کرد.
کد خبر : ۸۴۴۸۸
پوتین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از تاس نیوز، وب سایت رسمی کرملین اعلام کرد که درآمد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۱۸.۷۲۸ میلیون روبل معادل ۳۰۲ هزار و ۲۰۱ دلار رسید که در مقایسه با سال ۲۰۱۶ میلادی که رقم ۱۵۸ هزار و ۱۳ دلار ثبت شده، ۹.۸ میلیون روبل افزایش نشان می دهد.



همچنین درآمد ماهانه پوتین در سال گذشته ۱.۵ میلیون روبل معادل ۲۴ هزار و ۱۸۳ دلار بود که این رقم در سال ۲۰۱۶ میلادی ۷۳۸ هزار روبل معادل ۱۱ هزار و ۸۹۸ دلار ثبت شده است.


این وب سایت اعلام کرد که پوتین از یک آپارتمان ۱۵۳.۷ متر مربعی با یک پارکینگ ۱۸ متر مربعی استفاده می کند و دارای یک آپارتمان ۷۷ متر مربعی با یک پارکینگ ۱۸ متر مربعی است؛ ضمن اینکه دارایی های رسمی او شامل ۲ دستگاه سواری Volga GAZ M۲۱ و یک شاسی بلند Niva  و یک اتاقک کاروان Skif است.



در سال ۲۰۱۳ میلادی درآمد رییس جمهور روسیه بیش از ۳.۶ میلیون روبل در حدود ۱۰۰ هزار دلار بود که این رقم در سال ۲۰۱۴, ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی به ترتیب ۱۲۲ هزار و ۷۰۰ دلار، ۱۴۳ هزار و ۷۰۰ دلار و ۱۴۳ هزار دلار ثبت شده بود.


بر پایه این گزارش، درآمد دمیتری مدودوف نخست وزیر روسیه در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۱۳۸ هزار و ۱۱۴ دلار رسید؛ اما معاون نخست وزیر روسیه با درآمد ۴۷ میلیون دلار به عنوان پر درآمدترین شخص کابینه دولت پوتین و پایین ترین درآمد به وزیر منابع طبیعی با رقم ۸۵ هزار دلار بر می گردد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها