27 فروردين 1397 - 15:23
فیروزآبادی:

تلگرام فعلا مسدود نمی‌شود

دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه تلگرام مسدود نمی‌شود، گفت: بیمه بیکاری برای مهاجرت صاحبان کسب و کار در پیام رسان‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی ارائه می‌شود.
کد خبر : ۸۴۶۰۷
فیروزآبادی

به گزارش ایبِنا، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجاری در گفتگویی رادیویی گفت: من از پیام رسان تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنم و بنا به تعهدی که به پیام‌رسان های داخلی دارم از آنها نیز استفاده می‌کنم.


فیروزآبادی با اشاره به بحث فیلترینگ تلگرام گفت: تلگرام مسدود نمی‌شود و تاریخی برای مسدود کردن پیام رسان تلگرام مطرح نشده اما هر لحظه ممکن است شرایطی برای انسداد تلگرام پیش بیاید؛ در واقع از کسب و کارها و موسساتی که کانال‌های زیادی دارند دعوت شده از پیام‌رسان های خارجی به پیام‌رسان های داخلی کوچ کنند.


رییس مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد: به طور جدی در سال ۹۷ در حوزه پیام‌رسان‌ها باید پیام رسان غالب کشور، پیام رسان داخلی باشد؛ همچنین پیام‌رسان‌های خارجی هم می‌توانند فعالیت کنند به شرطی  که تابع قوانین جمهوری اسلامی باشند.


وی افزود: به کسانی که با کوچ پیام‌رسان‌های خارجی به داخلی کسب و کارشان دچار اختلال می‌شود، بیمه بیکاری تعلق می‌گیرد. اطلاعات مردم دارایی‌های مردم هستند نهایت تلاش را داریم که حریم مردم در پیام‌رسانهای داخلی حفظ شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر