27 فروردين 1397 - 17:10
کرباسیان ارایه کرد:

گزارش عملکرد سال ۹۶ وزارت اقتصاد به مجلس

وزیر اقتصاد و امور دارایی در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با وزارت اقتصاد از مراحل پایانی بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
کد خبر : ۸۴۶۱۴
کرباسیان

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و امور دارایی در نشست مشترک کمیسیون اقتصاد مجلس با وزارت اقتصاد با اشاره به نقش تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات گفت: در دولت یازدهم کمیسیون اقتصادی مجلس با وزارت اقتصاد جلسات تخصصی متعددی در حوزه‌ لوایح و طرح‌های مشترک برگزار کرده است.


وزیر اقتصاد ادامه داد: با تعامل و همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس و سازمان امور مالیاتی مراحل بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در حال اتمام است و این لایحه بزودی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود. همچنین لوایح مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صندوق مکانیزه‌های فروش توسط کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.


کرباسیان تصریح کرد: در جلسه امروز گزارش عملکرد وزارت اقتصاد و سازمان‌های تحت نظر این وزارتخانه در سال ۹۶ به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه شد و نقطه نظرات نمایندگان در خصوص گزارش‌های ارائه شده بیان شد.


وی تاکید کرد: برای اصلاح امور اقتصادی کشور پیشنهادات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در امور مختلف مانند اصلاح امور ارزی مد نظر قرار گرفته می‌شود. وزیر اقتصاد در پایان یادآور شد: امیدوارم با تعامل خوبی که بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد، روند حل مشکلات اقتصادی کشور تسریع یابد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر