02 ارديبهشت 1397 - 11:30

خبر خوش برای مشتریان ارزی بانک سرمایه

بانک سرمایه در راستای سیاست‌های ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی و به منظور قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، خدمت جدیدی تحت عنوان «سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه ارزی» ارائه کرده است.
کد خبر : ۸۴۸۷۷
سپرده ویژه ارزی بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک به منظور قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، با تنوع در سپرده‌های ارزی مدت‌دار خود، امکان سپرده‌گذاری ارزی کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه علاوه بر روش‌های قبلی که به صورت حساب‌های یک ماهه، سه ماهه، شش‌ماهه و یکساله بوده است، را فراهم آورده است. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب های ارزی کوتاه مدت ویژه سه ماهه ۱۰۰ دلار آمریکا یا یورو و ۵۰۰ درهم امارات می باشد.


این گزارش می‌افزاید بانک سرمایه متعهد است به هنگام درخواست متقاضی، نسبت به عودت عین مبلغ سپرده (درخصوص سپرده های با منشا اسکناس) به انضمام سود متعلقه به صورت ارز به سپرده‌گذاران محترم مبادرت نماید.


گفتنی است کلیه شعب ارزی بانک سرمایه در سراسر کشور آمادگی افتتاح سپرده‌های ارزی مدت‌دار را بر اساس درخواست مشتریان دارند.


هم‌میهنان ارجمند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbsnk.ir مراجعه کرده و یا با صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳ تماس حاصل نمایند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر