02 ارديبهشت 1397 - 13:19
در سال گذشته رقم خورد؛

بهره مندی۶۷۳هزارمیلیارد ریالی بخش‌های اقتصادی از تسهیلات بانک ملی

بانک ملی در راستای همسویی با سیاست های دولت برای توسعه طرح های اشتغال زا و کمک به رونق بخش های اقتصادی، بیش از یک میلیون و ۶۸۱ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶۷۳ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال پرداخت کرد.
کد خبر : ۸۴۸۹۳
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای به کارگیری ظرفیت های خود در جهت رونق بخش های اقتصادی و با توجه به جایگاه بخش صنعت و معدن در اقتصاد کشور، توجه ویژه ای به بنگاه های اقتصادی این بخش داشته و بر همین اساس در سال گذشته بالغ بر ۸۶ هزار و ۶۵۵ میلیارد ریال تسهیلات در ۲۶ هزار و ۹۱۲ فقره پرداخت کرده است.


سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز از تسهیلات پرداختی بانک به بخش های مختلف اقتصادی در مدت مذکور، بالغ بر ۶۳ هزار و ۳۳۴ فقره به ارزش ۲۷ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال بوده است. همچنین بخش مسکن و ساختمان نیز به عنوان یکی از مهم ترین محرکه های رونق اقتصاد کشور همواره مورد توجه بانک ملی ایران بوده و از این رو تخصیص ویژه تسهیلات به این بخش در سال گذشته در دستور کار بانک قرار گرفته است.


بر این اساس در مدت مذکور، ۱۳ هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال تسهیلات در ۴۸ هزار و ۷۵۹ فقره به بخش مسکن و ساختمان پرداخت شده است. بنگاه های بخش بازرگانی نیز ۱۱۶ هزار و ۸۹۲ فقره تسهیلات به ارزش ۶۱ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال دریافت کرده اند.


در سال گذشته همچنین بیش از یک میلیون و ۴۲۴ هزار فقره تسهیلات نیز به ارزش ۴۸۰ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال به بخش خدمات و ۷۵۹ فقره تسهیلات به ارزش سه هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال به بخش صادرات پرداخت شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر