03 ارديبهشت 1397 - 09:44

فعالان نظام مدیریت دانش بانک صنعت و معدن در سال ۱۳۹۶ معرفی شدند

فعالان برتر سامانه مدیریت دانش بانک صنعت و معدن به تفکیک برترین دانش ثبت شده از لحاظ میزان بکارگیری آن توسط سایرین، فعالترین دانشکار از لحاظ میزان مشارکت در ثبت و بکارگیری دانش معرفی شدند.
کد خبر : ۸۴۹۲۵
بانک صنعت و معدن
به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، با استقرار سامانه مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن و جاری شدن نسخه جدید دستورالعمل مدیریت دانش در بانک، در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ حدود نیمی از همکاران محترم در این سامانه عضو شده اند.


در این بازه زمانی تعدادی زیادی از همکاران عضو سامانه موفق شدند با ثبت و به اشتراک گذاری دانش و تجربیات خود در حوزه های مختلف مرتبط با فرآیندهای اجرائی بانک و همچنین با بکارگیری دانش ثبت شده توسط دیگر همکاران، در رشد و شکوفایی این نظام و افزایش بهره وری به کمک دانش و تجربیات جمعی در بانک مؤثر واقع شوند.
مطابق ضوابط ناظر بر پایش نظام مدیریت دانش بانک، فعالان برتر این سامانه به تفکیک برترین دانش ثبت شده از لحاظ میزان بکارگیری آن توسط سایرین، فعالترین دانشکار از لحاظ میزان مشارکت در ثبت و بکارگیری دانش و نیز میزان فعالیت در انجمن های خبرگی و همچنین فعالترین مدیریت های بانک به لحاظ عملکرد پرسنل آن مدیریتها در سامانه در سال ۹۶ معرفی شدند.
بر اساس این گزارش ، رتبه برترین فعال سامانه مدیریت دانش در زمینه دانش برتر از نظر تعداد کاربردهای ثبت شده در سامانه توسط همکاران را علیرضا سعیدی معاون سامانه های فرایندی اداره توسعه فاوا و سامانه های فرایندی کسب کرده است.
در زمینه دانشکاران برتر در سال ۱۳۹۶ بر اساس میزان فعالیت مفید در سامانه مدیریت دانش و امتیاز دانشی محاسبه شده توسط سامانه مدیریت دانش ، علی کچویی کارشناس مالی شعبه شکوهیه قم ، رسول اسمعیلیان صدرآباد کارشناس مالی شعبه شهرک صنعتی خضر آباد یزد و علیرضا سعیدی معاون سامانه های فرایندی اداره توسعه فاوا و سامانه های فرایندی توانستند رتبه های برتر را کسب کنند.
واحدهای دانشی برتر بانک صنعت و معدن در سال ۱۳۹۶ بر اساس گزارش و میزان فعالیت پرسنل مدیریت ها در سامانه مدیریت دانش را نیز مدیریت امور شعب (سرپرستی های استانی و شعب)، مدیریت آموزش و پژوهش و مدیریت اعتبارات تشکیل داده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر