04 ارديبهشت 1397 - 16:10

حضور بانک حکمت در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه با حضور اکثریت کارگزاریهای بورس، شرکتهای بیمه و بانک های کشور به مدت 4 روز، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
کد خبر : ۸۵۰۲۷
حضور بانک حکمت ایرانیان در نمایشگاه بانک حکمت ایرانیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه با حضور اکثریت کارگزاریهای بورس، شرکتهای بیمه و بانک های کشور به مدت 4 روز از تاریخ 27 تا 30 فروردین ماه سالجاری، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد که بانک حکمت ایرانیان نیز به همراه شرکتهای تابعه خود با حضوری پربار و قدرتمندانه در این نمایشگاه به ارائه تازه ترین دستاوردهای خود پرداخت و میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود. 


در این نمایشگاه معاونتهای فناوری اطلاعات، امور بانکی، امور مالی، مدیریت روابط عمومی، بانکداری شرکتی، شرکتهای تابعه این بانک از جمله، بیمه حکمت صبا، تابان، توسعه تجارت الکترونیک حکمت ، توسعه عمران حکمت، پیماعمران و واسپاری حکمت ایرانیان در این نمایشگاه حضور داشتند و هریک به معرفی خدمات و امکانات خود در خدمت رسانی شایسته به مشتریان پرداختند.


بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز با حضور در غرفه بانک حکمت ایرانیان ، از تمامی کسانیکه در برپایی این غرفه در راستای حضور هرچه شایسته تر بانک حکمت ایرانیان تلاش نمودند تشکر کرد و حضور بانک در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد.


دکتر عسکرزاده در ادامه بر لزوم ارائه خدمات نوین بانکی و پاسخگو بودن مسئولان بانک، در لحظه و برخط نسبت به برطرف ساختن نیاز مشتریان تاکید کرد. ایشان همچنین از بخش های گوناگون غرفه بانک حکمت ایرانیان و امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نوین این غرفه بازدید به عمل آورد. گفتنی است در طی روزهای برگزاری نمایشگاه نیز معاونان ، مدیران و مسئولان بانک حکمت ایرانیان ، اهالی رسانه و عموم مردم ، در غرفه بانک حکمت ایرانیان حضور یافتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها