05 ارديبهشت 1397 - 13:57
توسط بورس تهران مشخص شد:

اعلام جزییات فروش سهام کنتورسازی

شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرایط جدید معامله سهام شرکت کنتورسازی را با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد.
کد خبر : ۸۵۰۷۱
بورس تهران

به گزارش ایبِنا، معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد : سهامداران حقیقی شرکت کنتورسازی ایران می توانند بر اساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، برای فروش سهام خود علاوه بر فروش مرحله قبل، پس از مراجعه به یکی از شعب شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس  نسبت به ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه واگذاری سهام اقدام کنند.


بر اساس این اطلاعیه، فروش سهام شرکت کنتورسازی حداکثر ۷.۰۰۰ سهم است و در صورتی که منابع تامین شده از سوی خریداران کافی نباشد خرید از کمترین سفارش فروش آغاز و بر اساس میزان عرضه، حداکثر سهم قابل خرید از افراد متناسب با میزان منابع تامین شده از سوی خریداران مشخص می شود.


همچنین قیمت خرید هر سهم مبلغ ۲۱.۰۷۵ ریال تعیین شده است. افزون بر این، نوع سفارش فروش سهام کنتورسازی از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی است. این اطلاعیه می افزاید: ورود سفارش فروش سهام کنتورسازی برای مشتریان آنلاین امکانپذیر نیست.


این گزارش می افزاید: مهلت ورود سفارش فروش در سامانه در نماد «آکنتور۲» از روز جاری چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه الی ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز کاری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ از سوی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران تعیین شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر