07 ارديبهشت 1397 - 10:42
در گفت‌وگو با ایبِنا مطرح شد:

قابلیت‌های پیام رسان گپ برای کسب و کارها بیشتر از تلگرام

مدیرعامل پیام رسان گپ گفت: قابلیت‌های پیام رسان گپ برای کسب و کارهای ایجاد شده در بستر پیام رسان نسبت به تلگرام بیشتر و کاربردی‌تر است.
کد خبر : ۸۵۰۷۳
گپ

مهدی انجیدنی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا درباره ارائه خدمات مالی در بستر پیام رسان‌های بومی گفت: پیام رسان‌های بومی و تمامی اپلیکیشن‌هایی که قصد فعالیت در حوزه نقل و انتقال پول داشته باشند باید از خدمات رسمی تایید شده شبکه بانکی کشور استفاده کنند که به معنای همکاری متقابل پیام رسان و شرکت‌های PSP است.


مدیرعامل پیام رسان گپ با بیان این که انحصاری در زمینه ارائه خدماتی از جمله خرید شارژ، نقل و انتقال پول و پرداخت قبوض در میان پیام رسان‌ها وجود ندارد،خاطر نشان کرد: تمامی پیام رسان‌های کشور می‌تواند با استفاده از شرکت‌های تایید شده توسط بانک مرکزی این خدمات را ارائه دهد؛ البته در صورتی که از سرویس‌های مورد تایید بانک مرکزی استفاده کنند و سرورهای آن‌ها در داخل کشور میزبانی شود.


انجیدنی با اشاره به قابلیت کیف پول در پیام رسان گپ، اظهار داشت: این کیف پول قابلیتی مانند کیف پول‌های درون برنامه‌ای مشابه دارد و صرفا برای پرداخت درون پیام رسان گپ استفاده می‌شود و می‌تواند تا سرعت نقل و انتقالات مالی برای کاربر را افزایش دهد.


وی با بیان اینکه، پیام رسان گپ توجه ویژه‌ای به کسب و کارها دارد، گفت: گپ همچون تلگرام دارای پلتفورم ربات است اما بات پلتفورم پیام رسان گپ نسبت به تلگرام ویژگی‌های بیشتر و کاربردی‌تری برای سرویس‌های تجاری و کسب و کارهای  بر بستر پیام رسان دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت‌های پرداخت و دریافت هزینه اشتراک از دنبال کننده اشاره داشت.


مدیرعامل پیام رسان گپ در خصوص مزایای قابلیت پرداخت بر بستر پیام رسان، تاکید کرد: قابلیت پرداخت نیاز اصلی کسب و کارهای فضای مجازی است و رشد و توسعه آن نیاز به بستری پرسرعت دارد که یکی از بهترین بسترها که مردم نیز در آن تعامل دارند، پیام رسان هستند. همچنین قابلیت ارائه خدمات مالی و ارزش افزوده یک مدل درآمدی مناسب برای تامین برخی از هزینه‌های پیام رسان است.


انجیدنی تاکید کرد: یکی از بحث‌های مهم ارائه خدمات در بستر پیام رسان به صورت سرویس سازمانی است و پیام رسان گپ و نسخه‌های موازی گپ برای ارائه سرویس سازمانی فعالیت داشته و گسترش آن در دستور کار است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر