09 ارديبهشت 1397 - 12:01

کنفرانس بانکداری نسل آینده لندن ۲۰۱۸ با تمرکز بر هوش مصنوعی

قرار است در هفدهم ماه آینده میلادی کنفرانس بانکداری نسل آینده لندن ۲۰۱۸ با تمرکز بر روی افزایش سودهی کسب و کارها با بهره بردن از هوش مصنوعی و با حضور غول های بانکی جهان برگزار شود.
کد خبر : ۸۵۲۰۷
لندن

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از فین اکسترا، کنفرانس بانکداری نسل آینده لندن ۲۰۱۸ در هفدهم ماه آینده میلادی با حضور شرکت کنندگانی از چهار گوشه جهان در حوزه صنعت خدمات مالی به منظور بررسی انقلاب هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.


انقلاب هوش مصنوعی به معنی آن است که بانک ها و موسسات مالی نیاز به انجام چه کاری در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دارند تا از هوش مصنوعی بهره ببرند؛ ضمن اینکه مشتریان خود را در مورد انجام خدمات بهتر اطمینان دهند.


در این کنفرانس قرار است که بانک انگلیس، گروه مالی لیودز، دانسک بانک، جی پی مورگان، سن تاندر، اچ اس بی سی، کامرز بانک، نوردیا، AIB، گروه ING و بسیاری از غول های بانکی جهان شرکت کنند.


بر همین اساس پیش بینی می شود که مجموع ارزش تجارت جهانی که از هوش مصنوعی کسب می شود در سال جاری میلادی ۱.۲ تریلیون دلار باشد که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش نشان می دهد. همچنین برآورد می شود که مجموع ارزش به دست آمده برای تجارت جهانی از طریق هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۲ میلادی به ۳.۹ تریلیون دلار برسد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر