10 ارديبهشت 1397 - 11:40

بانک سوییسی اعلام کرد ثروتمندان خوشبین به ۱۰۰ ساله شدن هستند

بانک «یو بی اس» سوییس اعلام کرد که در حال حاضر ثروتمندان جهان خوش بین به ۱۰۰ سال عمر کردن هستند.
کد خبر : ۸۵۲۵۴
ثروت

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، میانگین عمر در چین، آمریکا و بیشتر کشورهای اروپای شرقی در حال حاضر تا اواخر دهه ۷۰ سالگی است، در حالیکه ثروتمندان در سرتاسر جهان خوش بین به طول زندگی ۱۰۰ سال هستند.



بر اساس مطالعات انجام شده از سوی بخش مدیریت ثروت بانک سوئیسی UBS، آمار بدست آمده نشان می دهد که ۹۱ درصد از ۵ هزار سرمایه گذاری که تحقیق بر روی آنها انجام گرفته، تغییرات مالی را در حال حاضر به دلیل افزایش طول عمر انجام می دهند. هر کدام از این سرمایه گذاران حداقل یک میلیون دلار دارایی که قابلیت سرمایه گذاری داشته باشد، در اختیار دارند و سهام بخش درمانی به عنوان سرمایه گذاری مورد علاقه آنها است.


همچنین ۵۳ درصد از ثروتمندان جهان انتظار دارند که تا سن ۱۰۰ سالگی زنده بمانند. بر همین اساس، ٧۶ درصد آلمانی های انتظار دارند که ۱۰۰ ساله شوند و در آسیا تقریبا ۵۰ درصد آنها این انتظار را دارند و در آمریکا ۳۰ درصد بر این باور هستند که ۱۰۰ ساله می شوند.


بر پایه این گزارش، ثروتمندان بسیار مشتاق و علاقمند به قربانی کردن پول خود برای طول عمر بیشتر هستند و از هر ۱۰ ثروتمند، ۹ نفر موافق است که سلامتی مهمتر از ثروت است.  


بخش مدیریت ثروت بانک UBS اعلام کرد که آن دست از افرادیکه دارای ثروت خالص ۱ تا ۲ میلیون دلار هستند، برای طول عمر بیشتر به مدت ۱۰ سال حاضر هستند که یک سوم پول خود را هزینه کنند و آنهایی که دارای سرمایه بیش از ۵۰ میلیون دلار هستند حاضر به صرف تقریبا نیمی از دارایی خود برای ۱۰ سال بیشتر زنده ماندن، هستند.


در مجموع ۷۷ درصد از افراد موافق این موضوع هستند که کارکردن تا جایی که ممکن است برای سلامتی آنها مفید بوده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر