12 ارديبهشت 1397 - 10:46
مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن عنوان کرد:

هیچ سپرده گذاری با ادغام ثامن در بانک انصار متضرر نخواهند شد

مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن گفت: با ادغام ثامن در بانک انصار به هیچ عنوان هیچ یک از سپرده گذاران متضرر نخواهند شد و امنیت شغلی حتی یک نفر از کارکنان مورد تهدید نیست.
کد خبر : ۸۵۳۴۵
مدير عامل موسسه اعتباري ثامن

به گزارش ایبِنا، محمود رهنما اظهار داشت: ما هم اکنون تنها از ۴۰ درصد ظرفیت شرکت ثامن ارتباط عصر استفاده کرده‌ایم و باید در اقدامات آتی سازمان از ۶۰ درصد باقیمانده به بهترین شکل استفاده گردد و از ظرفیت‌های شرکت در فعالیت‌های مختلف شبکه بانکی کسب درآمد و ایجاد اشتغال داشت و شرکت باید  به عنوان سکوی پرتاب سازمان در شبکه بانکی و بانکداری الکترونیکی ادامه فعالیت دهد.


وی در ادامه در خصوص وضعیت سپرده گذاران و کارکنان موسسه در مراحل ادغام ، بیان کرد: به هیچ عنوان هیچ یک از سپرده گذاران متضرر نخواهند شد و امنیت شغلی حتی یک نفر از کارکنان مورد تهدید نمی‌باشد. ادغام ثامن در بانک انصار، الگوی ادغام در بانک‌های ایران و حتی جهان خواهد شد.


همچنین  مدیر عامل ثامن ارتباط عصر  نیز با معرفی اقدامات و ساختار شرکت، گفت:  حفظ و پایداری جایگاه موسسه اعتباری ثامن حتی در شرایط بحران و همچنین سرعت در انتقال اطلاعات، گسترش زیرساخت‌ها با توجه به افزایش گسترده تراکنش‌ها و ارائه گزارشات دقیق از رسالت‌های مهم شرکت در سال ۹۶ بوده است.


محمدرضا فرخ اعلام کرد، در سال گذشته حدود ۹۰ پروژه توسعه‌ای در دست اجرا بوده و ۱۰۰ پروژه پشتیبانی انجام شده است که این اقدامات به اهمیت شرکت به سرویس‌های گسترده به مشتریان و اهمیت خدمات نوین موسسه اشاره دارد.


وی مهمترین فعالیت‌های شرکت در سال گذشته را مطرح نمود که باید به احداث مرکز دا ده ساختمان گلشهر به عنوان مرکز اصلی نقل و انتقال اطلاعات موسسه، تغییرات مربوط به خدمات درگاه‌ها در مرحله بحران موسسه، ارسال بیش از ۶۰۰ مورد گزارش تحلیلی برای پاسخگویی بهتر در موسسه، پیاده سازی محصول Core banking جدید و جلوگیری از وقوع حتی یک مورد پرونده شکایت در پلیس فتا به دلیل رعایت کامل مسائل امنیتی در درگاه‌های موسسه اشاره داشت.


فرخ با بیان اینکه همچون گذشته و حتی قوی‌تر از قبل کلیه ارکان شرکت در ارائه خدمات به موسسه فعال هستند، به عملیات انتقال کلیه سپرده‌ها به بانک انصار و ارائه خدمات در شبکه شتاب در آینده نزدیک خبر داد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها