15 ارديبهشت 1397 - 13:05

رشد قیمت انواع سکه در بازار/ نیم سکه از یک میلیون گذشت

قیمت انواع سکه امروز در بازار آزاد با رشد محسوسی همراه بود به طوری که نرخ سکه تمام از دو میلیون تومان و نیم سکه از یک میلیون تومان گذشت.
کد خبر : ۸۵۴۱۵
سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه ۲ میلیون و ۶۵ هزار تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۰ هزار تومان رشد در مدت مشابه، یک میلیون و ۹۲۳ هزار تومان داد و ستد شد.


امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۶۷ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز پنج شنبه با قیمت یک میلیون و ۳۰ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۵ هزار تومان رشد در مدت مشابه ۶۰۴ هزار تومان معامله شد.


همچنین هر قطعه سکه گرمی با افزایش ۷ هزار تومانی نسبت به روز پنج شنبه به قیمت ۳۷۶ هزارتومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۲ هزار و ۵۵۰ تومانی به قیمت ۱۹۰ هزار و ۴۵۰ تومان ارزش‌گذاری شد.


با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین نرخ یورو با ۸ تومان افت ۵ هزار و ۲۵ تومان و هر پوند نیز با کاهش ۹۸ تومانی نسبت به روز پنج شنبه ۵ هزار و ۶۸۱ تومان تعیین شد.


جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)














































نوع سکه و ارز


شنبه

سکه امامی


۲۰۶۵۰۰۰

سکه بهار آزادی


۱۹۲۳۰۰۰

نیم سکه


۱۰۳۰۰۰۰

ربع سکه


۶۰۴۰۰۰

سکه گرمی


۳۷۶۰۰۰

طلای ۱۸ عیار


۱۹۰۴۵۰

دلار


۴۲۰۰

یورو


۵۰۲۵
پوند

۵۶۸۱



برچسب ها: ارز سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر