18 ارديبهشت 1397 - 11:11

بررسی لایحه اصلاح مبارزه با پولشویی به جلسات آتی موکول شد

رییس مجلس تذکر یکی از نمایندگان درباره بررسی زودهنگام لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را وارد دانست و بررسی آن را به فردا یا روز یکشنبه هفته آینده موکول کرد.
کد خبر : ۸۵۵۷۲
مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایبِنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۱۴۸ آیین نامه داخلی مجلس گفت: گزارش لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در حالی اکنون در دست بررسی قرار گرفته که تاریخ انتشار آن ۹ اردیبهشت سال جاری است و طبق آیین نامه باید ۱۸ یا ۱۹ اردیبهشت بررسی آن آغاز می شد بنابراین باید پرسید چرا این بررسی از دو روز گذشته در دستور کار قرار گرفته و این خلاف صریح آیین نامه داخلی مجلس است.


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم هم اکنون این لایحه از دستورکار خارج شود و به وقت خود در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین گزارش رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این تذکر وارد است به همین دلیل اگر موافق باشید بررسی جزئیات آن به فردا یا یکشنبه هفته آینده موکول شود.


این گزارش می افزاید: رییس مجلس به دلیل وارد دانستن این تذکر بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را به فردا یا یکشنبه هفته آینده موکول کرد. همچنین محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق نیز در این خصوص با استناد به ماده ۱۴۸ آئین نامه داخلی مجلس تذکر داد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر