19 ارديبهشت 1397 - 09:59
۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶؛

افزایش ۶۲ درصدی سود هر سهم پرداخت الکترونیک سامان

پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده به ازای هر سهم ۲۶۹ ریال محقق کرد.
کد خبر : ۸۵۶۳۰
طرح

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش که با نماد «سپ» و با سرمایه ۱.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریالی در بورس درج‌شده است، بر اساس عملکرد سه ماه پیش‌بینی فعلی سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۷ را ۲۵ درصد محقق کرده است و به نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد ۶۲ درصدی را در صورت‌های مالی خود ثبت کرده است.


افزایش ۴۰ درصدی «درآمدهای عملیاتی»


بر اساس شفاف‌سازی "سپ" «درآمدهای عملیاتی» این شرکت بر اساس صورت سود و زیان در دوره یادشده معادل ۱.۱۰۲.۸۱۳ میلیون ریال درج‌شده که به نسبت دوره مشابه در ۳ ماه منتهی به ۳۰ اسفند سال ۹۵ افزایش ۴۰ درصدی را تجربه کرده است. همچنین «سود (زیان) عملیاتی» پرداخت الکترونیک سامان در ۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۶ برابر با ۵۱۶.۴۴۴ میلیون ریال درج‌شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را ثبت کرده است.


افزایش ۶۲ درصدی «سود (زیان) خالص»


بر اساس این گزارش، «سود (زیان) ناخالص» این شرکت در ۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال جاری معادل ۵۴۰.۵۵۳ میلیون ریال اعلام‌شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۱۸ درصدی همراه شده است. درحالی‌که «سود (زیان) خالص» پرداخت الکترونیک سامان در دوره یادشده معادل ۴۸۴.۶۶۵ میلیون ریال اعلام‌شده است که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۶۲ درصدی مواجه شده است.


افزایش ۵۶۷ درصدی «سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره»


افزون بر این، «سود (زیان) انباشته ابتدای دوره تخصیص نیافته» شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بر اساس صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای حسابرسی نشده در دوره یادشده معادل ۱.۳۸۰.۸۸۱ میلیون ریال درج‌شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۵ افزایش ۳۰۶.۷۶۲ درصدی را تجربه کرده است. همچنین «سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره» در ۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ معادل ۱.۸۶۱.۰۵۵ میلیون ریال اعلام‌شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۵۶۷ درصدی همراه بوده است.


افزایش ۵۲۴ درصدی «سود قابل تخصیص»


افزون بر این بر اساس شفاف‌سازی شرکت ایران ارقام «سود قابل تخصیص» این شرکت بر اساس صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای حسابرسی نشده در ۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ معادل ۱.۸۶۵.۵۲۴ میلیون ریال اعلام‌شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۵ افزایش ۵۲۴ درصدی را تجربه کرده است.


افزایش ۷ درصدی موجودی نقد


همچنین بر اساس اطلاعات میان‌دوره‌ای ترازنامه شرکت پرداخت الکترونیک سامان «موجودی نقد» بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده میان‌دوره‌ای در ۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ به میزان ۵۳۴.۲۳۹ میلیون ریال اعلام کرده که این رقم به نسبت ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه ماه سال ۹۶ با افزایش ۷ درصدی مواجه شده است.


افزون بر این، بر اساس صورت‌های مالی "سپ" «جمع دارایی‌های جاری» این شرکت در دوره مذکور معادل ۲.۶۱۲.۲۱۰ میلیون ریال است که به نسبت به ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه ماه سال ۹۶ با افزایش ۱۵ درصدی همراه بوده است.


دارایی‌های نامشهود و مشهود


صورت‌های مالی این شرکت بیانگر این است که «دارایی‌های نامشهود» در ۳ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ معادل ۱۳.۴۶۲ میلیون ریال است که به نسبت ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۹۶ با کاهش ۲ درصدی مواجه شده است. همچنین «دارایی‌های ثابت مشهود» با افزایش ۱۳ درصدی به نسبت ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ در این دوره به ۳.۵۴۶.۴۷۶ میلیون ریال رسیده است.


بر اساس این گزارش، «جمع دارایی‌های» شرکت پرداخت الکترونیک سامان در دوره مذکور برابر با ۴.۴۹۴.۳۸۴ میلیون ریال که به نسبت ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ با افزایش ۱۳ درصدی مواجه شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر