23 ارديبهشت 1397 - 11:47
تاجگردون خبر داد؛

طرح استفساریه مجلس درباره افزایش حقوق در سال ۹۷

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از تهیه طرح استفساریه درباره میزان افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۷ خبر داد.
کد خبر : ۸۵۷۹۰
غلامرضا تاجگردون

به گزارش ایبِنا از خانه ملت، غلامرضا تاجگردون با اشاره به مصوبه دولت برای افزایش حقوق کارمندان بین ۶ تا ۱۲ درصد، گفت: دولت اعتقاد دارد که برداشتش از میزان افزایش کارمندان در بودجه سال ۹۷ صحیح بوده، لذا طرح استفساریه ای در اینباره تهیه کرده ایم که منتظر طرح آن در مجلس هستیم.


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: اعتقاد مجلس بر این است که کف ۲۰ درصد رشد برای پایین ترین میزان حقوق باید اعمال شود. نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه قانون بودجه سال ۹۷ درباره افزایش حقوق کارکنان باید تفسیر شود، ادامه داد: دولت درباره میزان افزایش حقوق کارمندان باید برداشتی متفاوت از اهداف مجلس داشته، لذا مجلس در این باره تفسیر را به دولت ارائه می دهد.


محمد باقر نوبخت در خصوص میزان افزایش حقوق کارمندان در سال جدید گفته که پیشنهاد دولت افزایش متوسط ۱۰ درصد بود و مجلس پیشنهاد داد که این افزایش حقوق به صورت پلکانی از ۶ تا ۱۲ درصد افزایش داده شود.


اظهارات سخنگوی دولت در حالی است که بر اساس تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۷ میزان افزایش حقوق کارکنان تا سقف ۲۹ درصد به صورت پلکانی برای پایین ترین حقوق ها در نظر گرفته شده بود.


برچسب ها: مجلس حقوق دولت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر