23 ارديبهشت 1397 - 12:04

بانک آنلاین آلمانی انتقال وام با ارز رمزنگار را کلید زد

یک بانک آنلاین آلمانی انتقال وام با ارزهای رمزنگار را به مشتریان خود امکان پذیر کرد.
کد خبر : ۸۵۷۹۳
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از رویترز، بانک آنلاین «بیت باند» آلمان به مشتریان خود اجازه می دهد که با استفاده از ارزهای رمزنگار وام خود را به هر جایی که می خواهند انتقال دهند. این بانک از ارزهای رمزنگار شبیه به بیت کوین به منظور دور زدن سیستم انتقال بین المللی سوئیفت برای وام دادن به هر نقطه ای در جهان و با هزینه کم استفاده می کند.


همچنین «آلبرچت» موسس  این بانک آنلاین در مصاحبه ای با رویترز گفت: انتقال پول به صورت سنتی تقریبا به دلیل کارمزد آن گران است؛ ضمن اینکه می تواند چند روز زمان ببرد. وی گفت: از طریق «بیت باند»، پرداخت ها به صورت مستقل در ارتباط با جایی که مشتریان هستتند، انجام می گیرد و از طریق اینترنت خیلی خیلی سریع و با دستمزد پایین انتقال وجه صورت می گیرد.


مشتریان، وام های خود را به صورت ژتون های دیجیتال شبیه به بیت کوین نگه می دارند و فقط ظرف چند ثانیه یا چند دقیقه این ارزهای رمزنگار شبیه به بیت کوین به ارز کشوری که خواهان دریافت وام در آنجا هستند، تبدیل می شود و و مانع از نوسانات ناشی در قیمت ارزهای رمزنگار به دلیل تغییر نرخ ارز می شود.


بیت کوین تا کنون به عنوان وثیقه ای برای وام ها مورد استفاده قرار گرفته؛ اما هیچ گاه به عنوان روشی برای انتقال اعتبار به ارز بصورت بین المللی مورد استفاده قرار نگرفته است. خدمات این بانک آلمانی از زمان تاسیس آن در سال ۲۰۱۳ میلادی با اقبال زیادی از سوی مشتریان روبرو شده و ۲۴ کارمند از ۱۲ کشور جهان مسئول مدیریت وام ها برای ۱۰۰ مشتری با اعطاء تقریبا یک میلیون دلار در ماه هستند. حداکثر وام ارائه شده توسط این بانک بیش از ۵۰ هزار دلار نیست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر