26 ارديبهشت 1397 - 10:03

قراردادهای بیمه اتکایی خارجی ارزش برهم زدن ندارد

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان تاکید کرد که رقم قراردادهای بیمه اتکایی منعقد شده با بیمه گران خارجی به اندازه ای پایین است که با خروج آمریکا از برجام نیز ارزش برهم زدن ندارد.
کد خبر : ۸۵۹۴۷
سیدمحمد آسوده

سیدمحمد آسوده در گفت و گو با ایبِنا درباره تاثیر خروج آمریکا از برجام بر پایدار ماندن قراردادهای بیمه اتکایی خارجی، گفت: در طول دو و نیم سال گذشته قراردادهای زیادی با طرف های خارجی منعقد نشده و رقم قراردادهای موجود نیز به اندازه ای نیست که بخواهند آن را لغو کنند.


وی، محدودیت های موجود در زمینه حمل و نقل پول را مهم ترین مانع برای انعقاد قراردادهای بزرگ با بیمه گران خارجی عنوان کرد و افزود: به دلیل محدودیت در حمل و نقل پول، اساسا امکان انعقاد قراردادهای بزرگ با بیمه گران خارجی به وجود نیامد و چند قراردادی نیز که بسته شد، رقم محدودی دارند و ارزش بهم زدن ندارد.


مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان درباره بیمه ۳۰ درصد از خسارت حوادث فاجعه بار ایران نزد بیمه گر اتکایی خارجی نیز اظهار داشت: این خسارت بیمه شده است اما تاکنون خسارتی اتفاق نیفتاده است؛ در صورتی که خسارتی رخ دهد، حق بیمه را باید بگیرند و خسارت را پرداخت کنند که باز هم رقم آن پایین است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر