26 ارديبهشت 1397 - 16:15

برگزاری نشست هم اندیشی استارتاپ های بیمه ای

نخستین نشست هم اندیشی میان مدیران صنعت بیمه و استارتاپ های بیمه ای با عنوان استارتاپ های بیمه ای؛ فرصت ها و چالش ها در سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.
کد خبر : ۸۵۹۸۴
گزارش فوربز از استارت‌آپ‌های خدمات مالی

به گزارش ایبِنا، گسترش قابل توجه فعالیت استارتاپ های بیمه ای طی یکسال گذشته، نشان از ضرورت تعامل بیشتر فعالان این حوزه و بخش فنی صنعت بیمه دارد تا با شناسایی دقیق تر فرصت ها و چالش های موجود در فعالیت این کسب وکارهای نوپا؛ راهکارها و سیاست های مناسبی برای ادامه راه این شرکتها اتخاذ شود.


در پاسخ به همین نیاز سندیکای بیمه گران ایران برگزاری سلسله نشست هایی با حضور مدیران ارشد صنعت بیمه و مدیران استارتاپ ها بیمه ای در دست اقدام دارد که نخستین جلسه آن با حضور مدیران صنعت بیمه و مدیران استارتاپ های بیمه ای برگزار شد.


در این نشست دغدغه ها و خواسته های طرفین از جمله مجوزهای لازم برای ادامه فعالیت استارتاپها و نظارت بر آنها، راهکارهای بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر از شبکه فروش و نمایندگان، قیمت ها و تخفیف های غیرمجاز، زیرساخت های ارتباطی شرکت های بیمه با استارتاپ ها در بستر API و واریز مستقیم حق بیمه به شرکت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این نشست ضمن اتفاق نظر حاضران به تغییر نگرش در خصوص استارتاپ ها به عنوان بازیگران جدید در صنعت بیمه، بر لزوم تهیه رویه و آیین نامه برای ادامه فعالیت استارتاپ ها، بر توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات در شرکت ها و تعامل بیشتر شبکه فروش و بخش فناوری اطلاعات تاکید شد.


گفتنی است با توجه به استقبال طرفین حاضر در جلسه، نشست های بعدی هم اندیشی "استارتاپ های بیمه ای؛ فرصت ها و چالش ها" در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر