29 ارديبهشت 1397 - 11:36
روز چهارشنبه انجام می‌شود؛

تقدیم نسخه نهایی طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی به هیات رییسه

رییس کمیسیون مشترک طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی مجلس می‌گوید پس از رفع ایرادات مجلس به این طرح، نسخه نهایی روز چهارشنبه به هیات رییسه مجلس تقدیم می‌شود.
کد خبر : ۸۶۰۶۳
مجلس

به گزارش ایبِنا از خانه ملت، سلمان خدادادی درباره ارجاع جزییات طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به کمیسیون مشترک این طرح، گفت: بعد از ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری جلسه‌ای برای رفع ابهامات و اصلاحات مورد نظر نمایندگان در صحن علنی برگزار خواهد شد و نتیجه آن طی روز چهارشنبه به هیات رییسه مجلس تقدیم می‌شود.


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود آنکه کلیات طرح فوق در صحن علنی رای وارده و جزئیات آن به کمیسیون ارجاع داده شده است اما براساس مستندات نه جزئیات آن خلاف برنامه ششم است و نه مشمول اصل ۱۷۵ قانون اساسی می‌شود.


وی با بیان اینکه خوشبختانه به دنبال پافشاری نمایندگان کلیات طرح در صحن رای آورد و منجر به بررسی آن در هیات رئیسه و ارجاع جزئیات به کمیسیون مشترک شد، افزود: طبق این طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نه تنها برای دولت بار مالی نخواهد داشت بلکه تعداد کارکنان آن نیز کمتر خواهد شد.


رییس کمیسیون مشترک طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ادامه داد: ایرادات در جلسه‌ای در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان بررسی خواهد شد تا متن تصحیح شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر