30 ارديبهشت 1397 - 10:01

پُربازده و کم بازده‌ترین صنایع تالار شیشه ای

پُربازده و کم بازده‌ترین صنایع بورس بر اساس اطلاعات بورس اوراق بهادار تهران برای دوره ۳۰ روز منتهی به ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد.
کد خبر : ۸۶۱۱۹
طرح

به گزارش ایبِنا، صنعت «استخراج سایر معادن»  با بازدهی ۱۹ درصدی، در رده نخست صنایع بورسی برای دوره ۳۰ روز منتهی به ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷، قرار گرفت.


بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی بورس تهران، صنعت «ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی» با افت با (۶) درصدی بیشترین کاهش بازدهی را در این دوره زمانی در بین همه صنایع تالار شیشه ای تجربه کرده است.


این گزارش می افزاید: صنعت صنعت فلزات اساسی با ۶۱۹.۵ درصد بیشترین ارزش و حجم معاملات هفتگی را به خود اختصاص داده است.


تحرک شاخص


لازم به ذکر است: در هفته منتهی به ۲۶ اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات به رقم ۹۴.۹۴۰ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته ۱۲۴۹ واحد افزایش را به ثبت رسانده است.


افزون بر این، تعداد روزهای کاری هفته گذشته ۵ روز، حجم معاملات ۷۴۶۳ میلیون سهم و ارزش آن  ۱۶۲۰۷ میلیارد ریال بود که حجم و ارزش معاملات نسبت به هفته دوم اردیبهشت ماه به ترتیب ۳۵ و ۳۰ درصد افزایش داشته است.
ارزش بازار سهام


گفتنی است، ارزش بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته سوم اردیبهشت ماه به ۳۷۲۲۱۹۷ میلیارد ریال رسید.


از سویی دیگر، در هفته منتهی به ۱۹ اردیبهشت۹۷، شاخص کل  با ۱.۴ درصد کاهش به رقم ۹۴.۹۴۰ واحد رسید و شاخص کل هم وزن با ۰.۸ درصد کاهش به ۱۷۱۲۶ واحد دست پیدا کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر