30 ارديبهشت 1397 - 13:32

تشکیل کنسرسیوم حمایت از کالای ایرانی در اتاق تعاون

کنسرسیوم حمایت از کالای ایرانی در نشست مشترک امروز دبیرکل اتاق تعاون، نمایندگان بانک های رفاه کارگران، توسعه تعاون و انصار و نمایندگان اتحادیه ها در محل اتاق تعاون ایران تشکیل شد.
کد خبر : ۸۶۱۴۲
اتاق تعاون ایران

به گزارش ایبِنا، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، در آغاز سال ستادی به همین نام در اتاق تعاون شکل گرفت. به گفته ماشاالله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون ایران، در نشست امروز که با حضور نمایندگان تام الاختیار ۳ بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران و انصار و نمایندگان اتحادیه ها و مشاور رئیس اتاق تعاون در امور بانوان برگزار شد، تشکیل کمیته کارشناسی متشکل از نمایندگان اتاق تعاون، بانک ها و اتحادیه ها مصوب شد.


عظیمی ادامه داد: همچنین در این نشست برنامه ریزی مالی برای تجهیز ۵۰ فروشگاه کالای ایرانی توافق شد. دبیر کل اتاق گفت: در بخش دیگری از این نشست، در خصوص تامین کالای ایرانی و خرید نقدی از فروشگاه همچنین ایجاد تسهیلات مناسب برای مردم برای بهره مندی از فروشگاه های کالای  ایرانی با محوریت بخش تعاون توافق حاصل شد.


وی ابراز داشت: اعضای جلسه نیز که طرح های ویژه ای برای حمایت از کالای ایرانی دارند، مقرر شد که به این شبکه بپیوندند و اتاق تعاون نیز برای انجام این کار مشترک درصدد برداشتن گام های موثری است.


لازم به اشاره است، محور اصلی نشست امروز بررسی راه های تحقق و عملیاتی شدن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار “حمایت از کالای ایرانی” در بخش تعاون بود.


برچسب ها: تعاون کنسرسیوم
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر