31 ارديبهشت 1397 - 10:09

همدلی و یکپارچگی رمز پیشرفت سازمان است

جلسه هیات عامل موسسه اعتباری کوثر عصر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با ریاست جواد فهیمی پور برگزار شد.
کد خبر : ۸۶۱۷۰
موسسه اعتباری کوثر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، جواد فهیمی عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل با تبریک ماه ضیافت الهی گفت: روزه خودنگهداری از حرام های الهی و تزکیه نفس است.


وی با اشاره به استعفای مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود: بر خلاف میل و علاقه باطنی اعضای هیات مدیره و در راستای حفظ منافع موسسه و رعایت حقوق سهامداران با استعفای دکتر رضایی از مدیر عاملی موسسه موافقت به عمل آورد.


فهیمی پور تصریح کرد: عیسی رضایی همچنان عضویت و نایب رییسی هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر را بر عهده دارد. وی اظهارداشت: تا انتخاب مدیر عامل جدید از سوی هیئت مدیره؛ تمامی امور، وظایف محوله و کاری کارکنان طبق روال گذشته و بر اساس سلسله مراتب سازمانی و دستورالعمل های صادره ادامه خواهد یافت.


سرپرست موسسه اعتباری کوثر اظهارداشت: امید است با تلاش بیش از پیش و تکیه بر توان همکاران جوان ، خلاق و پیشرو همانند سنوات گذشته و با تکیه بر شعار "آینده از آن ماست" به قله های موفقیت دست یابیم.


وی خاطرنشان ساخت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان " سال حمایت از کالای ایرانی" نام گذار شده است باید با همدلی و یکپارچگی نسبت به ارتقا جایگاه موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی اهتمام داشته باشیم.


گفتنی است، در این جلسه که با حضور تمام معاونین و مدیران حوزه مرکزی برگزار گردید همگی بر تعهد انجام امور اجرایی در راستای تحقق اهداف سازمانی تاکید نمودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر