31 ارديبهشت 1397 - 15:00
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

گام‌های موثری برای توسعه عدالت اجتماعی برداشته شد

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در طول یک دهه فعالیت بانک خصوصا در یکسال گذشته، گام های شایسته و موثری برای کاهش فاصله طبقاتی و برقراری عدالت اجتماعی برداشته شده است.
کد خبر : ۸۶۱۸۹
بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عیسی امامی با اشاره به رضایت مطلوب مشتریان از خدمات بانک اظهارداشت: احساس رضایت مراجعین و متقاضیان نسبت به خدمات بانک در استان بوشهر مایه افتخار و مباهات است و این نشان از لطف باری تعالی و همدلی و همراهی همکاران در اهتمام به امور مشتریان می باشد که با تمام تلاش و درایت خود، پاسخگوی ارباب رجوع هستند.


وی افزود: فعالیت در بانک قرض الحسنه مهر ایران و همکاری با خیرین برای رفع مایحتاج ضروری نیازمندان واقعی جامعه امری مقدس است و خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک می تواند در رفع نیازهای مالی افراد و بهبود وضعیت معیشتی کشور موثر باشد.


امامی گفت: این بانک در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود، سعی نموده به حوزه های زندانیان، زنان سرپرست خانوار، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ... ورود پیدا کند و گامهای خوبی در جهت کاهش فاصله طبقاتی بردارد.


در ادامه، قنواتی و شهرآزاد از مدیران مالی پتروشیمی مبین، ضمن قدردانی از حضور مدیران ارشد بانک، بیان داشتند: به همت پرسنل و مدیران بانک قرض الحسنه مهرایران در کوتاه ترین زمان ممکن به کلیه کارکنان این شرکت، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد که آثار و برکات آن قابل رویت است.
شایان ذکر است، در این نشست، نجدی مدیر امور استان ها و پاساد مدیر شعب استان بوشهر، نیز حضور داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها