مسجد لندن نذورات را به بیت کوین قبول می کند

مسجد «شکلول لین» لندن اعلام کرد نذورات خیرین را به بیت کوین و سایر ارزهای مجازی می پذیرد.
کد خبر : ۸۶۵۰۷
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از رویترز، مسجد «شکلول لین» در شرق لندن اعلام کرد که مشتاق پذیریش نذورات مردم به بیت کوین است. در همین حال این مسجد تصمیم گرفته است در جهت گسترش نذورات، مبالغ اهدایی را به بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی دریافت کند تا از این طریق هزینه تبدیل ارز به پوند را هم کاهش دهد.


همچنین یکی از مشاورین بلاک چین که برای راه اندازی این فناوری به مسجد «شکلول لین» کمک کرده است، گفت: برای آن دسته از خیرینی که دارای حساب بیت کوین یا اتریوم هستند، تبدیل ارز رمزنگار به پوند یا دلار سخت بود و این مسجد در راستای برداشتن این مانع اقدام به قبول نذورات به بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگار کرد.


این کارشناس بلاک چین گفت: کافی است کسانی که قصد کمک و اهداء نذورات خود را دارند با کلیک بر روی یک دکمه به انتقال ارز رزنگار خود به حساب مسجد «شکلول لین» کنند و این حرکت می تواند موجی از ارسال نذورات را از قسمت های مختلف جهان به دنبال داشته باشد.


البته پیش از این مفتی بزرگ مصر گفته بود که بیت کوین بر اساس قوانین اسلامی نیست؛ اما امام جماعت «شکلول لین» از تصمیم این مسجد دفاع کرد. امام جماعت مسجد «شکلول لین» گفت: بیت کوین شبیه به سایر پول ها است و توسط گروهی از مردم پذیرفته است. ما خودمان با بیت کوین تجارت نمی کنیم و نیز خود را درگیر آن نمی کنیم. ما یک خیریه هستیم.


گفته می شود که این تصمیم نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت و نذورات از این طریق در سال جاری میلادی به بیش از ۱۰ هزار پوند افزایش خواهد یافت.


برچسب ها: ارز لندن بیت کوین
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر