09 خرداد 1397 - 12:41

تقدیراز بانک دی در بیستمن جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه

در بیستمن جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه که با حضور خیرین مدرسه ساز از سراسر کشور برگزار شد از بانک دی تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : ۸۶۵۷۲
 تقدیراز بانک دی در بیستمن جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ بیستمن جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه با حضور مدیران و معاونین آموزش و پرورش و  جمعی از مسئولین این استان و خیرین مدرسه ساز از سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم از خیرین مدرسه ساز که در ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه مشارکت داشتند توسط مدیران و معاونین آموزش و پرورش این استان تقدیر به عمل آمد.


شایان ذکر است در این مراسم از  محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی نیز برای مشارکت در این اقدام نوع دوستانه و اقدام به ساخت ۳ باب مدرسه در مناطق زلزله زده با اهدای تندیس تقدیر شد که خرمی رئیس شعبه کرمانشاه بانک دی به نمایندگی از ایشان تندیس را دریافت کرد.


گفتنی است در پی وقوع زلزله استان های غربی کشور و تخریب مدارس استان کرمانشاه ، بانک دی در اقدامی انسان دوستانه و در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدام به ساخت ۳ باب مدرسه در روستای پیران سرپل ذهاب، روستای بان افشار گیلانغرب و روستای چشمه نظامی این استان کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر