09 خرداد 1397 - 16:58

آیفکس ۱۱۱۰ واحدی شد

شاخص کل فرابورس در آخرین روز کاری هفته منتهی به یازدهم خردادماه با رشد ۱۰ واحدی به ۱۱۱۰ واحد رسید.
کد خبر : ۸۶۶۰۱
99

به گزارش ایبِنا، در پی رشد ۱۰ واحدی آیفکس در روز جاری که تحت تاثیر مثبت از جانب نمادهای «زاگرس»، «هرمز» و «ذوب» رقم خورد، این نماگر نزدیک به یک درصد صعود کرد. بازارهای نه‌گانه فرابورس نیز امروز چهارشنبه نهم خردادماه میزبان دادوستد نزدیک به ۳۸۸ میلیون سهم به ارزش بالغ بر یک هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال بودند که این حجم از مبادلات در ۳۹ هزار و ۷۲۶ نوبت دادوستدی صورت گرفت.


بازارهای اول و دوم


در این میان بازارهای اول و دوم میزبان دادوستد بیش از ۱۸۰ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۴۷۰ میلیون ریال بودند که نمادهای «ذوب» و «زاگرس» به ترتیب بیشترین حجم و ارزش دادوستدی را به خود اختصاص دادند. ادامه مبادلات سهام در تابلوهای معاملاتی بازار پایه نیز به نقل‌وانتقال افزون بر ۱۹۹ میلیون سهم انجامید که ارزش بیش از ۳۳۶ میلیارد ریالی را به ثبت رساند.


بازار پایه


معامله‌گران بازار پایه با دادوستد بیش از ۸۳ میلیون سهمِ «وآرین» به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال، بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را در این نماد که به شرکت توسعه اقتصادی آرین تعلق دارد، رقم زدند. از سوی دیگر مبادلات اوراق در بازار اوراق با درآمد ثابت به تغییر مالکیت بیش از یک میلیون ورقه به ارزش افزون بر ۸۴۳ میلیارد ریال انجامید.


اوراق تسهیلات مسکن


همچنین خریداران و فروشندگان اوراق تسهیلات مسکن در آخرین روز کاری این هفته ۵۵ هزار و ۷۷۲ ورقه تسه را در ۳ هزار و ۵۴۹ نوبت دادوستدی دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به بیش از ۳۷ میلیارد ریال رسید.


گفتنی است در میان تسه‌ها، امتیاز تسهیلات مسکن شهریور ۹۵ با بیشترین قیمت یعنی ۶۵۴ هزار ریال مبادله شد و کمترین قیمت نیز متعلق به تسه ۹۵۰۳ بود که با رقم ۶۳۷ هزار ریال مورد دادوستد قرار گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر