28 خرداد 1397 - 10:55

تصویب سود نقدی ۶۱ هزار میلیارد ریالی ناشران بورسی

تطبیق سود (زیان) پیش بینی شده شرکت‌های بورسی برای دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه سال‌جاری نشان می‌دهد که سود نقدی ۶۱ هزار میلیارد ریالی از سوی کل ناشران در بازار سهام تصویب شده است.
کد خبر : ۸۶۶۷۳
بورس

به گزارش ایبِنا، آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران نشان می دهد تطبیق سود (زیان) پیش بینی شده شرکت ها در این ماه نسبت به فروردین ماه نشان می دهد که تعداد ۷۷ شرکت با افزایش، تعداد ۷۳ شرکت با کاهش و مابقی شرکت ها برابر با ۱۵۹ شرکت، تغییری در سود (زیان) پیش بینی شده نداشته اند.


همچنین سود و زیان پیش بینی شده شرکت ها در پایان اردیبهشت ماه سال ۹۷ برابر با ۴۳.۹۰۳.۸۰۵ میلیارد ریال است که نسبت به فروردین ماه ۹۷ معادل ۵۹۸۰ میلیارد ریال کاهش نشان می دهد.


متوسط  پیش بینی سود (زیان) خالص


بر اساس این گزارش، در پایان اردیبهشت متوسط  پیش بینی سود (زیان) خالص شرکت های بورسی به ازای هر سهم برابر با ۳۰۴ ریال است.


سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت


افزون بر این، میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت - انباشته طی دو ماهه بهار، بیش از ۶۱.۱۷۲ میلیارد ریال بوده که ۱.۱۴۴ ریال متوسط  درآمد واقعی شرکت ها بوده و متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل یک هزار و ۴۴ ریال در اطلاعات اعلام شده به ثبت رسیده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر