12 خرداد 1397 - 11:24

بازاریابی؛ محوریت اصلی بانک صادرات در مناطق شمال تهران

مدیرعامل بانک صادرات بازاریابی را محور اصلی فعالیت های این بانک در مناطق شمال تهران اعلام کرد و گفت: فرصت های مناسبی برای به گردش درآوردن ثروت مردم این منطقه در مسیر تولید و اشتغالزایی فراهم است.
کد خبر : ۸۶۶۷۷
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت الله صیدی در گردهمایی مدیران و کارکنان مدیریت شعب شمال تهران بانک صادرات ایران با بیان این مطلب افزود: ویژگی و بافت جمعیتی مناطق شمال تهران ایجاب می کند که مقوله بازاریابی برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان منطقه با جدیت بیشتری دنبال شود.


حجت الله صیدی در این مراسم با اشاره به لزوم ترویج روحیه ایثارگری امام حسن مجتبی(ع) گفت: یکی از جلوه های ایثار همین است که در کار حرفه ای خود با تمام وجود تلاش کنیم و از آنجایی که تلاش های کارکنان بانک در میان مردم مورد دقت نظر قرار گرفته و ثبت و ضبط می شود، خدمت رسانی و تکریم مشتری توسط کارکنان و رؤسای شعب بانک صادرات ایران همواره مورد تأکید است.


مدیرعامل بانک صادرات ایران با برشمردن مزیت های رقابتی شعب مناطق شمالی تهران، بازاریابی را محور اصلی فعالیت آنها عنوان کرد و گفت: ویژگی و بافت جمعیتی مناطق شمال تهران ایجاب می کند که مقوله بازاریابی برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان منطقه با جدیت بیشتری دنبال شود.


مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد: فرصت های مناسبی برای به گردش درآوردن ثروت مردم منطقه شمال تهران در مسیر تولید و اشتغالزایی فراهم است، که باید با تعامل مناسب از این فرصت ها استفاده کنیم.


در این مراسم رضا صدیق، عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران نیز ضمن برشمردن ظرفیت ها و استعدادهای موجود در منطقه، اظهار داشت: وجود بازارهای بکر برای حضور قدرتمند بانک صادرات ایران برای خدمت رسانی از ویژگی های مهم این منطقه است.


وی همچنین  بر استفاده از فرصت های موجود برای بازاریابی گسترده تر در سطوح اقتصادی منطقه تأکید کرد.


در ابتدای این مراسم اکبر بهزادیان فر، مدیر شعب شمال تهران نیز ضمن ابراز خرسندی از برپایی این گردهمایی، به رشد ٤٥ درصدی منابع جاری قرض الحسنه و رشد بیش از ١٨ درصدی حساب های پس انداز قرض الحسنه سال گذشته این مدیریت اشاره کرد و گفت: این مدیریت در دو ماه ابتدای سال جاری نیز با رشد قابل توجه منابع، رتبه اول شبکه را دارا بوده است.


در این مراسم همچنین رضا قاسمی به نمایندگی از سوی رؤسای شعب و زهره طاهری به نمایندگی از تحویلداران پیشنهادات مختلفی را در راستای عملکرد بهینه شعب ارائه دادند که مورد توجه قرار گرفت و در پایان، به قید قرعه از ٣٠ نفر از کارکنان مدیریت شمال تهران تقدیر شد.


این مراسم با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران امور و رؤسای ادارات مرکزی و ستادی همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، برگزار شد.


ساعاتی قبل از برگزاری این گردهمایی نیز مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران امور شعب بانک صادرات ایران در بازدید از شعبه قیطریه و بررسی منابع و مصارف این شعبه، بر گسترش دامنه خدمات رسانی به مشتریان تأکید کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر