13 خرداد 1397 - 10:20

تسهیلات ۲۶۵ میلیارد ریالی بانک ملی به مددجویان کمیته امداد

بانک ملی ایران در راستای توان بخشی و توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۲۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی در دو ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.
کد خبر : ۸۶۷۲۵
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در فروردین و اردیبهشت ماه امسال یک هزار و ۶۴۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۲۶۵ میلیارد ریال با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) تخصیص داده شده که از این میزان سهم تسهیلات خود اشتغالی یک هزار و ۵۲۴ فقره به ارزش ۲۵۷ میلیارد ریال بوده است.


در بخش مشاغل خانگی نیز ۱۲۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش هشت میلیارد ریال پرداخت شده است. بانک ملی ایران در سال گذشته نیز حمایت ویژه ای از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته به طوری که هشت هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی و مشاغل خانگی در ۵۰ هزار و ۹۴۴ فقره پرداخت کرده است.


این بانک طی سال های ۹۰ تا ۹۶ هم در راستای همراهی با نظام بانکی در جهت فقرزدایی از کشور، ۲۲۵ هزار و ۴۲۷ طرح به ارزش ۲۳ هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال اجرایی کرده که ۱۷۵ هزار و ۵۶۲ خانوار نیز با رسیدن به خودکفایی از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج شده اند.


لازم به ذکر است، طی مدت مذکور ۷۷۹ هزار و ۵۶ طرح به ارزش ۷۵ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال توسط بانک های کشور برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده که از این میزان بانک ملی ایران با کسب بیشترین سهم تسهیلات دهی در میان بانک های عامل، رتبه نخست را کسب کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر