13 خرداد 1397 - 10:25
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد:

پیش‌بینی تعدیل نرخ سکه و طلا در بازار تا پایان هفته

عضو هیات مدیره تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاو جواهر پیش بینی کرد نرخ سکه و طلا تا پایان هفته جاری تعدیل و نرخ ها در این بازار همانند روز گذشته کاهشی باشد.
کد خبر : ۸۶۷۲۶
طلا

عباداله محمدولی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، درباره وضعیت بازار طلا و سکه با بیان اینکه، نرخ ها در بازار بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود، اظهارداشت: به طور عام میزان تقاضا ارقام را در بازار طلا مشخص می کند.


وی با تاکید بر اینکه تعطیلات پیش رو در هفته جاری کاهش قیمت ها را در بازار به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: البته روند کاهنده از روز گذشته در بازار آغاز شده است. رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در هفته جاری به دلیل همزمانی با شب های قدر و ارتحال امام خمینی (ره) بازار تعطیل و میزان تقاضا نیز کاهش می یابد.


ولی گفت: در همین حال نیز قیمت جهانی طلا در روز های گذشته با کاهش همراه بوده و پیش بینی می شود این روند تا یک ماه و نیم آینده و  همزمان با برگزاری جام جهانی ادامه یابد. وی تصریح کرد: در صورتی که در مسایل سیاسی اتفاق خاصی رخ ندهد و شرایط همین گونه باشد و اتفاق غیر مترقبه ای رخ ندهند به طور حتم بازار طلا در شرایط عادی به سر خواهد برد.


 عضو هیات مدیره تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاو جواهر با اشاره به کاهش ۱۰ دلاری نرخ اونس جهانی و رسیدن به قیمت ۱۲۹۵ دلاری تا روز گذشته، ادامه داد: کاهش نرخ اونس جهانی همواره بر بازار ایران تاثیر گذار است.


یادآور می شود، قیمت انواع سکه و طلا در بازار هم اکنون تهران به شرح زیر است:


سکه امامی هم اکنون در بازار برای خرید ۲,۱۳۰,۰۰۰ و برای فروش ۲۱۵۰۰۰۰ تومان


تمام بهار آزادی برای خرید۲,۰۴۰,۰۰۰ و برای فروش ۲۰۷۰۰۰۰ تومان


نیم بهار آزادی برای خرید ۱،۰۵۵,۰۰۰ و برای فروش۱۰۷۰۰۰۰ تومان


ربع بهار آزادی برای خرید  ۶۰۰,۰۰۰  و برای فروش:۶۱۵۰۰۰ تومان


سکه یک گرمی برای خرید:۳۴۰,۰۰۰ و برای فروش:۳۵۵۰۰۰ تومان


یک مثقال طلای ۱۷ عیار ۸۴۳۰۰۰ تومان


یک گرم طلای ۱۸ عیار ۱۹۴۶۰۰ تومان


اونس جهانی ۱۲۹۳.۳۳ دلار


برچسب ها: طلا بازار سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها