23 خرداد 1397 - 09:33
چقازردی خبر داد:

اولویت ارتقای شغلی برای حافظان حداقل ۵ جزء قرآن در بانک سپه

به منظور تقویت فرهنگ قرآنی در بانک سپه و تشویق پرسنل برای انس هر چه بیشتر با قرآن هریک از کارکنان بانک سپه که حافظ حداقل ۵ جزء قرآن باشند از اولویت یک درجه ارتقاء شغلی برخوردار خواهند شد.
کد خبر : ۸۷۰۸۱
مسابقات قرآن 2

به گزارش ایبنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ محمدکاظم چقازردی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در تمدید طرح سال گذشته، امسال برای ترغیب هرچه بیشتر پرسنل حفظ ۱۰ جزء به ۵ جزء کاهش یافته و طرح ارتقای درجه شعبی که یکی از کارکنان آن حافظ کل قرآن باشد کما کان ادامه خواهد یافت.


وی با اشاره به سوره مبارکه قدر تصریح کرد: عزت و عظمت شب قدر به دلیل نزول قرآن در این شب است و در آخرین وصایای امیرالمؤمنین سفارش زیادی به قرائت و عمل به قرآن شده است.


رییس هیات مدیره بانک سپه برگزاری این گونه مسابقات قرآنی در بانک را برکت و توفیقی دانست که نصیب مجموعه بانک شده است و در اثر عمل به قرآن، زمینه تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم عزیز حاصل خواهد شد و معنویت و نورانیت در فضای بانک و شعب تقویت می شود.


چقازردی در ادامه افزود: بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی به مدد نیروی انسانی قرآن دوست و عامل به قرآن، نزدیک به یک قرن در اقتصاد کشور اثر گذار بوده و همواره در شرایط سخت، محکم و استوار به راه خود ادامه داده است.


* از کلیه مدیران می خواهم در حمایت از فرهنگ قرآنی توجه بیشتری به عمل آورند


مدیر عامل با تأکید بر اهمیت قرآن خاطر نشان کرد: لازم است که بیشتر به قرآن توجه کنیم و از مدیران بانک می خواهم که حمایت و تشویق کارکنان را در مسیر ارتقای فرهنگ قرآنی در بانک سپه در اولویت قرار دهند.


لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارکنان بانک سپه در سالن همایش های ساختمان نگین بانک سپه برگزار شد قاریان قرآن کریم از سطح مدیریت های شعب مناطق بانک در سطح کشور و ادارات ستادی شرکت کردند و پس از طی دو مرحله آزمون نفرات ذیل موفق به کسب رتبه های برتر شدند:


۱- مجید  هاشم پور از مدیریت شعب منطقه اصفهان حائز رتبه اول


۲- محمد  صفری از مدیریت شعب منطقه مرکزی حائز رتبه دوم


۳- سیدمحسن  حسینی از مدیریت شعب منطقه گلستان حائز رتبه سوم


بر اساس این گزارش این دوره از مسابقات با حضور و قرائت قاری برجسته بین المللی استاد سید جواد حسینی و اجرای گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) همراه بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر