23 خرداد 1397 - 16:33

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر : ۸۷۱۱۷
علی اشرف افخمی












به گزارش ایبِنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:


شمیم خوش فطر به مشام می رسد و دل مومنان و روزه داران ضیافت الهی بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است، از آمدن عید زیبای یک ماه مهمانی خوان بزرگ الهی شاد و از رفتن ماه مبارک نزول قرآن محزون؟


عید فطر پاک‌ترین و عیدترین عیدهاست، عید بازگشت به فطرت پاک الهی است که مسلمان با عبادت و بندگی و مقاومت در برابر نیازهای زیستی همچون بذری آماده شکافتن و جوانه زدن می شود و در این روز به ثمر می نشیند.


فطر نماد تولدی دوباره برای دلی پاک و زندگی نوین است زیرا جهان هستی عرصه رشد و تکامل است و کسانی که با این کاروان بزرگ همراه شوند می توانند هر روز تولدی دیگر داشته باشند و با تلاش خود در ایجاد جامعه ای متکامل تر که برای زیستن انسان ها شایسته تر باشد تلاش کنند.


بیاییم پس از یک ماه مهمانی در فطر آرزو کنیم که به برکات این عید عزیز بیش از هر زمان دیگر در جامعه جهانی صلح، دوستی و برادری فراگیرتر شود و برکاتش زمینه ساز روزهای روشن و درخشان برای همگان باشد .


اینجانب این عید بزرگ را به تمامی مسلمانان جهان ، هموطنان عزیز و بویژه همکاران پر تلاشم در بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم که با فراگرفتن درس ایستادگی و مقاومت از رمضان ، گام در عید فطر نهاده تا بتوانیم این درس را در صحنه کار و تلاش برای سربلندی میهن اسلامی به کارگیریم .














ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر