روز تاریخی فرابورس

شاخص فرابورس در پایان معاملات روز جاری با نزدیک به ۳۰ واحد افزایش به ۱۲۸۷ واحدی رسید تا بدین ترتیب آیفکس به بالاترین ارتفاع تاریخی خود دست پیدا کند.
کد خبر : ۸۷۴۹۹
99

به گزارش ایبِنا، در جریان بیش از ۵۹ هزار دادوستد امروز یکشنبه ۳ تیرماه، نزدیک به ۶۳۶ میلیون ورقه بهادار به ارزش نزدیک به ۲ هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال دست‌ به‌ دست شد که به افزایش حدودا ۲ درصدی آیفکس انجامید.


در روز جاری نمادهای «ذوب»، «میدکو»، «زاگرس»، «هرمز» و «ارفع» پنج نماد نخستی بودند که تا سطح حداکثر ۷ واحد تاثیر مثبت بر شاخص کل فرابورس داشتند و نمادهای «ذوب»، «سمگا» و «زاگرس» به عنوان پُربیننده‌ترین نمادهای معاملات امروز شناخته شدند.


همچنین نمادهای «کشرق»، «ذوب» و «زگلدشت» بیشترین افزایش قیمت و «گندم»، «غمینو» و «وکوثر» بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و نمادهای «میدکو»، «چکاپا» و «وکوثر» با بیشترین حجم معامله روبه‌رو شدند.


تابلو تسهیلات مسکن


از طرف دیگر در تابلو تسهیلات مسکن نیز امروز یکشنبه ۳ تیر ماه ۹۷ نماد معاملاتی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک ملی خرداد ماه سال ۱۳۹۷ در نماد (تملی۷۰۳)، گشایش یافت که مدت اعتبار در این نماد معاملاتی جهت نقل و انتقال (خرید و فروش) تا ۱۵ خرداد ماه ۹۹ و جهت استفاده از تسهیلات مسکن بانک ملی تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ۹۹ تعیین شده است. شایان ذکر است که اوراق مذکور در معاملات روز جاری ۶۴۰ هزار ریال قیمت خورد.


از سویی دیگر، بنابر اعلام مدیریت پذیرش فرابورس، دویست و بیست و چهارمین نماد معاملاتی به تازگی در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس درج شده است؛ نماد شرکت سرمایه‌گذاری ملت (سهامی عام)، «وملت»، که در گروه سرمایه‌گذاری‌ها زیرگروه سایر واسطه‌های مالی قرار داد پس از احراز تمامی شرایط لازم برای پذیرش از تاریخ ۲ تیرماه ۹۷ در تابلو ج بازار پایه درج شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر