سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد :

برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های بورسی

سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سال جاری به صورت پایلوت چند شرکت بورسی مجامع خود را به صورت الکترونیکی برگزار می کنند.
کد خبر : ۸۷۵۱۸
طرح

به گزارش ایبِنا، عضو هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی با اعلام این که افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی این شرکت تصویب شده اعلام کرد :مجمع افزایش سرمایه سمات به احتمال فراوان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.


سعید رضوانی فرد با اشاره به برگزاری جلسه هیات مدیره سمات گفت: این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها بوده است.


به گفته وی، هیات مدیره سمات به منظور رعایت کفایت سرمایه مصوب هیات مدیره سازمان بورس، اقدام به افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی کرده است.


همچنین قائم مقام مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه افزود: بر این اساس سرمایه شرکت از ۵۰ به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.


وی با بیان اینکه شرکت سمات باید هرچه سریع تر گزارش توجیهی خود را آماده و به تایید حسابرس و بازرس قانونی برساند، اظهار داشت: بعد از آن نیز باید سازمان بورس و اوراق بهادار با این موضوع موافقت و سپس در مجمع عمومی به طور فوق العاده به تصویب برسد.


رضوانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، در حال فراهم کردن زیر ساخت های برگزاری مجامع الکترونیکی است که قرار است امسال به صورت پایلوت چند شرکت مجامع خود را به صورت الکترونیکی برگزار کنند و تلاش خواهد شد مجمع افزایش سرمایه سمات نیز به صورت الکترونیکی برگزار شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر