06 تير 1397 - 13:07
مدیرعامل بانک دی:

وحدت و همدلی رمز عبور کشور از بحران‌ها است

مدیرعامل بانک دی بر حفظ آرامش برای بازگرداندن ثبات اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: وحدت و همدلی رمز عبور کشور از بحران‌ها است.
کد خبر : ۸۷۶۴۲
وحدت و همدلی رمز عبور کشور از بحران ها است

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی در جلسه شورای مدیران بانک که با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد با اشاره به چالش های اخیر اقتصادی و  نظام بانکی کشور گفت: حباب ایجاد شده در نرخ ارز، سکه، طلا،  مسکن و ... جنبه روانی دارد و باید این مشکل با ایجاد آرامش در جامعه حل شود.
قربانی با بیان این که در شرایط فعلی اقتصادی کشور، نظام بانکی شرایط سختی را سپری می‌کند، افزود: بحران، پدیده غیرطبیعی نیست و در نظام مالی دنیا و در کشورهای توسعه‌یافته نیز چنین مسائلی پیش می‌آید که با شفاف سازی و اتخاذ تدابیر لازم برطرف می شود.
مدیرعامل بانک دی  نوسانات قیمت در بازار را ناشی از یک عامل روانی دانست که در پی اعلام خروج آمریکا از برجام ایجاد شده و افزود: هنوز هیچکدام از  تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران عملیاتی نشده و در این شرایط باید به جای شتابزدگی و رفتارهای هیجانی با برنامه ریزی دقیق و ایجاد آرامش و وحدت ملی و با حمایت از تولید داخلی و توجه بیشتر به تقویت بخش خصوصی به اقتصاد کشور جان تازه ای بخشید.
قربانی با یادآوری و حدت و همدلی مردم ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی که یک واقعه تاریخی شکوهمند را برای کشور رقم زد عنوان کرد: اکنون کشور در جنگ دیگری است، جنگی که بمب و آتش آن بحران های اقتصادی هستند که توسط کشورهای غربی برای ایران به وجود آمده است.
قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به اهمیت نقش رسانه ها در شرایط حساس کنونی گفت: رسانه ها در این برهه مهم تاریخی می‌توانند به عنوان ابزاری قدرتمند در کاهش التهاب فضای اقتصادی نقش موثری ایفا کنند و با تلاش برای حفظ امنیت روانی در جامعه، افکار عمومی را به ایجاد ثبات اقتصادی از طریق سرمایه گذاری در بانک ها سوق دهند.
مدیر عامل بانک دی در پایان تنها راه عبور کشور از بحران هایی که گریبان گیر آن شده است را اتحاد و وحدت ملی دانست و گفت: برای پیروزی کشور در این جنگ اقتصادی باید همچون گذشته دست به دست هم دهیم و از فردگرایی  به جمع گرایی برسیم و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر