مبادله ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریالی در فرابورس

معاملات فرابورس در نخستین روز کاری هفته مبادلات خود را با دادوستد ۵۲۹ میلیون ورقه به ارزش حدود ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال خاتمه داد.
کد خبر : ۸۷۷۶۳
طرح

به گزارش ایبِنا، شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲.۵ واحدی در نزدیکی ارتفاع یک‌هزار و ۲۶۷ واحدی ایستاد و نمادهای «ذوب» و «مارون» تا سطح حداکثر ۳ واحد تاثیر مثبت بر این نماگر داشتند. در سمت مقابل اما نمادهای «میدکو»، «زاگرس» و «شاوان» تا حداکثر ۲ واحد تاثیر منفی بر این نماگر به جا گذاشته و موجب افت آن در پایان بازار شدند.


نماد ذوب‌آهن که بیشترین تاثیر مقبت را بر آیفکس داشت، همچنین پربیننده‌ترین نماد معاملاتی نیز شناخته شد. ضمن آنکه با معامله ۲۸۶ میلیون سهم به ارزش ۳۷۶ میلیارد ریال بالاترین حجم و ارزش معاملات را نیز در میان سایر نمادهای بازارهای اول و دوم در اختیار گرفت.


از طرفی امروز نمادهای زیادی در جریان معاملات بازارهای فرابورس مورد بازگشایی قرار گرفتند. براین اساس نمادهای «ثپردیس»، «سبزوا»، «غدیس»، «قاسم»، «تابا» و «دبالک» تا پیش از اتمام معاملات روز جاری در بازارهای سهام فرابورس بازگشایی شدند.


نگاهی به تابلو معاملات نمادهای با بیشترین درصد تغییر قیمت نیز حاکی از آن است نمادهای «اتکای»، «اوان» و «ثرود» تا سقف حداکثر ۵ درصد با بالاترین رشد و نمادهای «شاوان»، «اعتلا» و «خراسان» با بیشترین افت قیمت روبه‌رو شدند.


در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز سرمایه‌گذاران به معامله «اخزا ۶۰۴» بیشترین اقبال را نشان دادند به طوری که این سری از اسناد خزانه بیشترین حجم و ارزش معاملات را در بازار بدهی فرابورس در اختیار گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر