17 تير 1397 - 10:07

تاکید بر مشارکت‌ گسترده ایجاد اشتغال‌ پایدار در خوزستان

مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری استان خوزستان بر مشارکت گسترده این بانک در ایجاد اشتغال‌ پایدار با تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی تاکید کرد.
کد خبر : ۸۸۱۲۶
خسرو فرحی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی پست بانک ایران، وی در ادامه افزود: درراستای تحقق هرچه سریع‌تر اهداف دولت در زمینه ایجاد اشتغال‌ پایدار درسطح کشور بالاخص درمناطق محروم و غیربرخوردار، این بانک به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی و تاثیرگذار درحوزه ایجاد اشتغال‌ پایدار وظیفه خود می‌داند که با رعایت اعتبارسنجی برابر رویه‌های تعیین شده در شناسائی به موقع طرح‌ها درسطح استان اقدام و نسبت به تعیین تکلیف و تأمین مالی آنها تسریع نماید.


فرحی ضمن اشاره به شرایط ویژه وضعیت استان خوزستان درخصوص آب، برق و هوا، خواستار اتحاد و همدلی بیشتر مجموعه برای استفاده از ظرفیت‌های بانک جهت تامین مالی طرح‌های زیرساختی استان به منظور بهبود وضعیت شد.


وی در این جلسه ضمن تاکید بر تقویت بدنه کارشناسی حوزه‌های مختلف بانک به ویژه حوزه‌های اعتباری افزود: برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های اعتباری طرح‌های استان، حتما با بکارگیری ظرفیت‌های کارشناسی ارزیابی طرح‌ها درسطح استان اقدام مناسب صورت پذیرد.


مدیرعامل در ادامه با ارزیابی تک‌تک شعب استان درخصوص شاخص‌های عملیاتی و تاکید بر تقویت نیروی انسانی شعب گفت: روسای شعب بایستی با ایجاد تعامل و ارائه خدمات مناسب به سازمان‌ها و نهادها و پرداخت تسهیلات و تامین مالی طرح‌های اشتغال‌زائی بخش‌های مختلف نظیر؛ طرح‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و صنایع دستی با تغییر رویکرد ارائه خدمات، زمینه‌های جذب مشتری و تجهیزمنابع ارزان‌قیمت جدید و بهبود وضعیت فعلی شعب را فراهم نمایند.


گفتنی است، در این جلسه عبادالله نیازی مدیرشعب استان خوزستان، گزارشی از عملکرد وضعیت استان ارائه و داود کریمی مدیر امور شعب و بازاریابی، محمود سعادتفر مدیر امور طرح و برنامه، فریدون کهزادیان مدیر امور سرمایه‌ انسانی و پشتیبانی و اکبر غلامی رییس اداره‌ کل روابط عمومی نیز ضمن پاسخگوئی به سئوالات کارکنان استان به تبیین برنامه های حوزه‌های مربوطه پرداختند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر