18 تير 1397 - 09:19
رییس کمیته امداد اعلام کرد:

افزایش ۱۴ درصدی مستمری مددجویان از ماه آینده

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش ۱۴ درصدی مستمری مددجویان از ماه آینده و همچنین افزایش وام اشتغال روستایی مناطق محروم خبر داد.
کد خبر : ۸۸۱۶۶
پرویز فتاح

به گزارش ایبِنا، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: انصافاً دولت آنچه را که در توان داشته انجام داده و روز گذشته نامه‌ای به امضای رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر تعاون، کار و رفاه ابلاغ شد که براساس آن ۱۴ درصد به دریافتی مددجویان از تیرماه به بعد اضافه می‌شود.


وی تصریح کرد : همچنین وام اشتغال روستایی مناطق مرحوم نیز اضافه شده و البته جلساتی در سطح کلان نیز تشکیل شده و ما به آن دعوت شده‌ایم اما باید این را بگوییم تلاش داریم که هر چه بیشتر به نیازمندان توجه داشته باشیم تا این تورمی که تحمیل شده حل شود.


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه حدس ما این است که شورای شهر، شهرداری و کمیته امداد مسئول هستند و می‌توانند در کنار یکدیگر موفق عمل کنند، گفت: برخی از اعضای شورای شهر تهران انتقاد داشتند که ما با دولت زاویه داریم اما باید این را اعلام کنم که درباره دولت‌ها قضاوت نمی‌کنیم اما لازم به ذکر است کمیته امداد در کنار روحانی است و در حال حاضر نیز شرایط به گونه‌ای است که خیلی‌ها روحانی را تنها گذاشتند و زخم زبان می‌زنند ولی ما به عنوان کمیته امداد در کنار دولت هستیم چرا که دولت، مردم است و خیالتان در این خصوص راحت باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها