20 تير 1397 - 10:13

نقش آفرینی بانک ملت در کاهش مصرف برق

مدیر کل روابط عمومی بانک ملت از انجام برخی اقدامات ویژه در این بانک به منظور کاهش مصرف برق خبر داد.
کد خبر : ۸۸۲۵۳
صابریان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، به دنبال افزایش دمای هوا در اکثر نقاط کشور و اوج گیری مصرف برق، بانک ملت در راستای همگامی با برنامه های کاهش مصرف برق در کشور و ایفای نقش در کاهش خاموشی واحدهای صنعتی و اماکن تجاری و مسکونی اقدامات ویژه ای را به مرحله اجرا گذاشته است.


علی اکبر صابریان؛ مدیر کل روابط عمومی بانک ملت از تدابیر ویژه این بانک برای صرفه جویی در مصرف برق و تشریک مساعی در برنامه ملی مدیریت بهینه برق خبر داد و افزود: بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای اقتصادی بزرگ و خدمتگزار، مدیریت بهینه برق را در دستور کار واحدهای ستادی و شعب خود در سراسر کشور به ویژه استان هایی که با افزایش دما و مصرف برق مواجه بوده اند، قرار داده است.


صابریان تغییر ساعت کار واحدهای ستادی و شعب در استان های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، یزد، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، سمنان، شهر شیراز و برخی شهرهای استان اصفهان، استفاده از لامپ های کم مصرف، بکارگیری سیستم های هوشمند روشنایی در ساختمان ها، بهینه سازی دمای سیستم های برودتی در ساختمان ها و فرهنگ سازی در استفاده بهینه از تجهیزات اداری برقی را از مهم ترین اقدامات بانک ملت در کنترل مصرف برق و ایفای نقش در به حداقل رساندن خاموشی منازل و واحدهای صنعتی و تجاری ذکر کرد و آن را وظیفه ای ملی در همه سطوح جامعه و سازمان ها توصیف کرد.


این مقام مسئول در بانک ملت تاکید کرد: تغییر ساعت کار شعب در برخی استان ها وقفه ای در ارایه خدمات به مشتریان ایجاد نکرده و تمامی شعب این بانک در بیشتر استان های ذکر شده از ساعت ۶:۳۰ صبح آماده ارایه خدمت به مشتریان گرامی هستند. صابریان در عین حال گفت: ساعت فعالیت کار واحدهای بانک در این استان ها براساس تصمیمات مقامات محلی کمی متفاوت است.


وی همچنین از هموطنان خواست تا حد امکان با استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ملت از قبیل همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و پایانه های خودپرداز در کمترین زمان و بدون نیاز به تردد در سطح شهرها نیازهای بانکی خود را  برطرف نمایند.


برچسب ها: بانک ملت صابریان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر